برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های امر به معروف و نهی از منکر در البرز
کد خبر: 4028319
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های امر به معروف و نهی از منکر در البرز

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر البرز از برگزاری دوره آموزش مجازی مهارت‌های امر به معروف و نهی از منکر شامل آموزش‌های ضابطان، دومین دوره ملی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در البرز خبر داد.

 امر به معروف و نهی از منکر

حجت‌الاسلام محمد منتج، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: دومین دوره طرح ملی آموزش امر به معروف و نهی از منکر با محوریت دوره آموزش مجازی مهارت‌های امر به معروف و نهی از منکر شامل آموزش‌های ضابطان برگزار می‌شود.

وی افزود: آشنایی با مهارت‌های جامعه‌شناختی و روان‌شناختی در امر به معروف و نهی از منکر، آشنایی با مخاطب‌شناسی، فن بیان و مهارت‌های ارتباط موفق و آشنایی با مباحث حقوقی مرتبط با ضابطان امر به معروف و نهی از منکر از عناوین این دوره آموزشی بوده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر البرز بیان کرد: دوره آموزش مهارت‌های امر به معروف و نهی از منکر (شامل مهارت‌های ضابطان) به مدت حداکثر ۱۶ هفته از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و با مشارکت ستاد‌های استانی برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان باید در کانال دوره در پیام‌رسان ایتا به آدرس tarhemeli_abm@ عضو شوند، افزود: بهره‌مندی هفتگی از فایل جلسات که در سایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر به نشانی setad-abm.ir قرار می‌گیرد و لینک آن همزمان در کانال دوره معرفی می‌شود.

منتج توضیح داد: شرکت‌کنندگان باید در آزمون پایان دوره که موضوع آن محتوای همه جلسات در کنار ارزیابی توانمندی شرکت‌کنندگان در بهره‌گیری از فن بیان برای امر به معروف و نهی از منکر بوده است، شرکت کنند.

وی یادآور شد: برای شرکت‌کنندگان که در مجموع نمره آزمون و مباحثه حدنصاب ۱۵ از ۲۰ را کسب کنند، گواهی «پایان دوره» صادر می‌شود و افرادی که نمره ۱۲ تا ۱۴ دریافت کنند گواهی «شرکت» در دوره را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha