تبیین برنامه‌های رویداد ۲۰۲۳ گردشگری در اردبیل
کد خبر: 4028287
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

تبیین برنامه‌های رویداد ۲۰۲۳ گردشگری در اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، گفت: برنامه‌های آموزش یکپارچه استاندارد ملی رویداد ۲۰۲۳ گردشگری اردبیل تبیین شد.

تبیین برنامه‌های رویداد ۲۰۲۳ گردشگری در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، ۲۲ دی‌ماه، در جلسه‌ای که با حضور اساتید دوره‌های آموزش گردشگری و هتل‌داری به منظور تببین برنامه‌های آموزش یکپارچه استاندارد ملی رویداد ۲۰۲۳ گردشگری اردبیل برگزار شد، بر ضرورت تشکیل کمیته آموزشی اختصاصی مبتنی بر نوآوری، خلاقیت و ابتکار در رویداد بین‌المللی ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری استان تاکید کرد.

وی به ضرورت استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی، دانشگاه‌ها، صدا و سیما و دیگر دستگاه‌های اجرایی برای توجیه و آماده‌سازی اقشار مختلف جامعه برای رویداد بین‌المللی ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری اردبیل اشاره کرد و افزود: باید از فرصت میزبانی اردبیل در رویداد بین‌المللی ۲۰۲۳ به عنوان پایتخت گردشگری برای برندسازی جاذبه‌ها و قابلیت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری استان و شناساندن آن در سطح بین‌المللی بهره برد.

فلاحی با اشاره به استفاده از ظرفیت و پتانسیل روحانیون محلی برای تبیین فرهنگ رفتار با گردشگر در میان مردم عادی و مسئولان حوزه‌های مختلف، خاطر نشان کرد: نحوه‌ رفتار با گردشگر داخلی و خارجی به عنوان یکی از موثرترین مولفه‌های توسعه‌ی صنعت سبز گردشگری، در ایران دارای کاستی‌هایی است که تنها با آموزش تخصصی و نظارت دقیق‌تر برطرف خواهد شد، هر یک از افراد جامعه در جایگاه شغلی خود باید آموزش و تخصص کافی در چگونگی رفتار با گردشگر را داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل به ضرورت تشکیل کمیته آموزشی اختصاصی و تبیین برنامه‌های آموزش یکپارچه استاندارد ملی در رویداد بین‌المللی ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری استان تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha