ناحیه صنعتی اصلاندوز مورد تملک شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل قرار می‌گیرد
کد خبر: 4027538
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

ناحیه صنعتی اصلاندوز مورد تملک شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل قرار می‌گیرد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، گفت: طرح احداث ناحیه صنعتی اصلاندوز مغان در سال گذشته در شورای برنامه‌ریزی مصوب شده بود که با پیگیری‌های انجام شده، تملک و ثبت سند مالکیت این ناحیه صنعتی به زودی به سرانجام خواهد رسید.

محمد اهلی مدیرعامل شهرک صنعتی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، ۱۹ دی‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: در چند سال گذشته مجوز احداث و توسعه چندین شهرک و ناحیه صنعتی در شورای برنامه‌ریزی مورد تصویب قرار گرفته بود که احداث ناحیه صنعتی اصلاندوز در شمال استان نیز جزو یکی از این مصوبات بود.

وی، مساحت این ناحیه صنعتی را در حدود 25 هکتار برشمرد و تصریح کرد: از زمان تصویب ایجاد این ناحیه در شورای برنامه‌ریزی استان، تلاش‌ها برای مکان‌یابی و تملک اراضی مورد نیاز آغاز شد که خوشبختانه با همراهی دستگاه‌ها و ارگان‌های مربوطه، مکان‌یابی ناحیه انجام شده و اراضی مورد نظر به زودی در تملک شرکت شهرک‌های صنعتی در خواهد آمد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل شهرستان اصلاندوز را با توجه به واقع شدن در منطقه مرزی با کشور جمهوری آذربایجان، بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: مناطق مرزی با توجه به مجاورت با کشورهای همسایه، ظرفیت بالقوه‌ای برای سرمایه‌گذاری و افزایش تولید و صادرات دارند که بایستی از این ظرفیت مهم برای توسعه صنعت و صادرات استان استفاده کنیم.

اهلی، با اشاره به لزوم توجه هرچه بیشتر به شهرک‌های صنعتی، گفت: با توجه به تکمیل برخی از ظرفیت شهرک‌های صنعتی، توسعه و ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید بایستی به طور جد مورد توجه مسئولان استانی واقع شود.

وی، با بیان اینکه برای از دست ندادن سرمایه‌گذار بایستی به دنبال توسعه شهرک‌های صنعتی باشیم، تصریح کرد: با توجه به زیرساخت‌های تامین شده در شهرک‌های صنعتی و آماده بودن امکانات و تاسیسات، این مکان بهترین محل ممکن برای استقرار سرمایه‌گذاران است که نبود آن باعث فرار سرمایه‌گذاران خواهد شد.

انتهای پیام
captcha