اعلام فراخوان مسابقه کتابخوانی «چلچراغ نماز و خانواده» در کردستان
کد خبر: 4026992
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰

اعلام فراخوان مسابقه کتابخوانی «چلچراغ نماز و خانواده» در کردستان

رئیس ستاد اقامه نماز استان کردستان از اعلام فراخوان مسابقه بزرگ کتابخوانی «چلچراغ نماز و خانواده» در سطح استان کردستان خبر داد و گفت: این مسابقه ویژه گروه سنی 15 سال و بالاتر بوده است.

علی اکبر عظیمی رئیس ستاد اقامه نماز استان کردستان

علی‌اکبر عظیمی، رئیس ستاد اقامه نماز استان کردستان در گفت‌و‌گو یا ایکنا از کردستان، اظهار کرد: فراخوان مسابقه بزرگ کتابخوانی «چلچراغ نماز و خانواده» در تمام شهرستان‌های استان کردستان اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه ستاد اقامه نماز با انتخاب کتاب «چلچراغ نماز و خانواده» تألیف حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد بهشتی، نسبت به برگزاری این مسابقه اقدام کرده است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند در دو قالب شرکت‌کننده آزاد یا کارکنان دستگاه‌های اجرایی در این رویداد فرهنگی به صورت مجازی شرکت کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان کردستان نو و کاربردی بودن محتوا، قلم ساده و روان و دسته بندی موضوعات و محتوا را از ویژگی‌های این کتاب دانست و بیان کرد: گروه سنی ۱۵ سال و بالاتر می توانند در این مسابقه شرکت داشته باشند.

وی ادامه داد: مهلت برای مطالعه کتاب تا ۱۲ بهمن‌‌ماه تعیین شده است که این مدت غیرقابل تمدید بوده است.

عظیمی با اعلام اینکه سامانه جامع برنامه‌های فرهنگی و آموزشی ستاد «محراب» به نشانی mehr.Namaz.ir در مدت تعیین شده برای شرکت‌کنندگان فعال خواهد بود، افزود: نتایج مسابقه در تاریخ ۲۶ بهمن‌ماه مصادف با میلاد با سعادت امام علی(ع) از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir و درگاه‌های دستگاه‌های اجرایی مشارکت‌کننده اعلام می‌شود.

وی اظهار کرد: از میان شرکت‌کنندگانی که به تمام گزینه‌های مسابقه پاسخ صحیح داده‌اند به قید قرعه به ۱۱۰ نفر کارت هدیه ۲۵۰ هزار تومانی از سوی ستاد اقامه نماز تقدیم خواهد شد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان کردستان یادآور شد: شرکت‌کنندگان می‌توانند کتاب مسابقه را به دو روش دریافت نسخه فیزیکی کتاب با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۱۲ هزار تومان از طریق فروشگاه اینترنتی ستاد اقامه نماز به نشانی namazstore.ir و یا نسخه الکترونیکی کتاب با ۸۰ درصد تخفیف به قیمت ۵ هزار تومان دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha