مردم منطقه باید قدردان شهید سلیمانی باشند
کد خبر: 4026610
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰
دبیر کل جهاد اسلامی:

مردم منطقه باید قدردان شهید سلیمانی باشند

زیاد النخاله، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز چهارشنبه با اشاره به اینکه شهید سلیمانی شخصاً بر عملیات انتقال سلاح به فلسطین نظارت داشت، گفت: باید قدردان شهید سلیمانی باشیم.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، زیاد نخاله در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در بیروت با حضور رهبران سیاسی و شخصیت‌های فکری و دانشگاهی گفت: حاج قاسم تمام جزئیات مربوط به فلسطین را پیگیری می‌کرد و همه مردم منطقه باید قدردان سردار سلیمانی باشند.

وی افزود: معادلات  منطقه با حضور حاج سلیمانی تغییر کرد، او با حضور شگفت‌انگیز خود در سطوح فکری، سیاسی و نظامی، تجربه بزرگی را به مردم این منطقه منتقل کرد.

مردم منطقه باید قدردان شهید سلیمانی باشند

النخاله افزود: سلیمانی هدیه‌ای از جانب خداوند برای مقاومت بود و همیشه می‌گفت ما در خدمت شما و سرباز فلسطین هستیم.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی اعتقاد ویژه‌ای به آزادی بیت‌المقدس و فلسطین داشت، فکر او روشن و تمایلش به سعی در راه این اندیشه آشکار بود و شبانه‌روز برای آن تلاش کرد.

دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد: دیروز که مردم فلسطین آزادی اسیر هشام ابو هواش را جشن می‌گرفتند، روح شهید قاسم سلیمانی نیز حاضر بود، چرا که سلاحی که با آن رژیم صهیونیستی را تهدید می‌کنند، به لطف آن شهید بزرگوار به دست مقاومت رسیده است.

مردم منطقه باید قدردان شهید سلیمانی باشند

زیاد النخاله گفت: بیش از دو هزار رزمنده غزه که در دوره‌های آموزشی خود با شهید قاسم سلیمانی دیدار کرده‌اند، به خوبی او را می‌شناختند، او فلسطین را به خوبی می‌شناخت، فلسطین را دوست داشت و مردم فلسطین نیز او را دوست داشتند، او قدس را دوست می‌داشت و قدس نیز او را دوست می‌داشت.  

انتهای پیام
captcha