سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در هیئت مذهبی قرآنیان قم
کد خبر: 4026316
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
ویژه بانوان برگزار می‌شود؛

سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در هیئت مذهبی قرآنیان قم

هیئت مذهبی قرآنیان آستان مقدس حضرت معصومه(س) همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، مراسم عزاداری ویژه بانوان را برگزار می‌کند.

شهادت حضرت زهرا(س) به گزارش ایکنا از قم، هیئت مذهبی قرآنیان آستان مقدس حضرت معصومه(س) وابسته به مرکز قرآن و حدیث، همزمان با ایام سالروز شهادت حضرت زهرا(س) محفل سوگواری و عزاداری حضرت زهرا(س) ویژه بانوان برگزار می‌کند.

این محفل سوگواری از روز گذشته، 14 دی‌ماه آغاز شده و تا پنجشنبه 16 دی‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ در شعبه صفاییه مرکز قرآن و حدیث واقع در خیابان شهدا(صفاییه) رو‌به‌روی کوچه ۱۹ برگزار می‌شود.

سخنرانی 14 دی‌ماه اولین روز از این محفل سوگواری را خانم خراسانی برعهده داشت و مداحی مراسم از سوی خانم ضیایی از مداحان اهل بیت(ع) انجام شد.

امروز 15 دی‌ماه در دومین روز از محفل سوگواری شهادت حضرت زهرا|(س) خانم نادرنژاد ابعاد شخصیتی حضرت را برای بانوان حاضر در جلسه تبیین کرده و با محوریت بصیرت و نقش آن در توسعه تمدنی اسلام و مقابله با دشمنان اسلام سخنرانی می‌کند و خانم دانش‌زاده نیز مداحی و روضه‌خوانی محفل را برعهده دارد.

پایان‌بخش محفل سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در روز 16 دی‌ماه، سخنرانی خانم حیدری مجد در مورد جایگاه بصیرت در سیره حضرت و ویژگی های مکتب فکری و شخصیتی حاج قاسم سلیمانی است و مداحی نیز در این روز توسط خانم طباطبایی انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha