به گزارش روابطعمومی ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، هادی شهدوست شیرازی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس امروز، 12 دیماه اظهار کرد: امروزه در صنعت گردشگری باید از تبلیغات بهعنوان مهمترین ابزار و بلکه بهصورت حرفهای از آن استفاده كرد، زیرا موفقیت تبلیغ برای ارزشهای فرهنگی و گردشگری كشور مبتنی بر درك صحیح و حرفهای از تبلیغات و ارزشهای آن است.
وی ادامه داد: در نشست شورای گفتوگوی بخش خصوصی و دولت در استانداری فارس پیشنهاد تشكیل كمیته تبلیغات گردشگری بهمنظور تدوین راهبرد تبلیغات گردشگری در استان داده شد كه موردتوجه و تصویب قرار گرفت.
شه دوست شیرازی بیان کرد: از این پس قرار است تبلیغات در حوزه گردشگری با محوریت تخصصی ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان فارس و با در نظر گرفتن مزایای نسبی و رقابتی استان، بهصورت كارآمد، هدفمند و اثربخش صورت پذیرد.
وی تصریح کرد: تبلیغات گردشگری میتواند بهعنوان ابزار حرفهای برای پیشرفت اهداف فرهنگی، بهویژه در استانی مهم مثل فارس که سابقه تاریخ و تمدنی عمیق دارد و شهر شیراز که عنوان فرهنگی بودن را یدک میکشد، مدنظر قرار گیرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس اضافه کرد: تبلیغات گردشگری در استان نیازمند یک برنامهریزی صحیح و اصولی است و به همین منظور كمیته تبلیغات گردشگری استان فارس تشکیلشده است.
شهدوست شیرازی با بیان اینکه تبلیغات امری ضروری در گردشگری محسوب میشود، افزود: تبلیغات گردشگری نیازمند یک رویکرد منسجم و مناسب است و این تبلیغات شامل تبلیغات درونشهری و برونشهری خواهد بود.
وی ادامه داد: تبلیغات گردشگری استان فارس شامل تمامی تبلیغات اماکن گردشگری، تأسیسات و خدمات گردشگری با نظر این کمیته و لحاظ کردن شرایط استان اتفاق خواهد افتاد.
انتهای پیام