بهره‌مندی بیش از ۲۳۰۰ زائر از خدمات هلال احمر در گلزار شهدای کرمان
کد خبر: 4025397
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

بهره‌مندی بیش از ۲۳۰۰ زائر از خدمات هلال احمر در گلزار شهدای کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از بهره‌مندی بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر زائر قبر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از خدمات امدادی و عام المنفعه این جمعیت در گلزار شهدای کرمان خبر داد.

نیروهای امدادی هلال احمر

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ رضا فلاح، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، امروز ۱۱ دی‌ماه با اشاره به حضور زائران ایرانی و خارجی در دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان بیان کرد: نیروهای امدادی و داوطلب جمعیت هلال احمر استان کرمان در مبادی ورودی و مرکز استان به زائران شهدای مقاومت خدمات امدادی، بشردوستانه و عام‌المنفعه ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به ارائه خدمات امدادی و عام المنفعه به 2 هزار و 340 نفر در طی روزهای پنجشنبه و جمعه (9 و 10 دی ماه جاری) افزود: اعضای جوانان این جمعیت 2 هزار ماسک و 55 لیتر مایع ضدعفونی کننده در بین زائرین گلزار شهدای کرمان توزیع کردند.

فلاح با اشاره به اینکه 250 زائر توسط اعضای جوانان هلال احمر به مسیرها و مکان‌های مورد نظر زائرین راهنمایی شدند، گفت: 35 نفر در طی روزهای گذشته توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر کرمان فشارخون خود را اندازه گیری کردند.

وی با اشاره به مفقودی کودک 4 ساله در مسیر گلزار شهدا بیان کرد: نیروهای امدادی پس از 2 ساعت جستجو این کودک را به آغوش خانواده برگرداندند. همچنین 33 نفر توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان در طی این ایام درمان سرپایی شدند.

انتهای پیام
captcha