ارسال ۱۵۰۰ اثر از کردستان به جشنواره ملی «حرف‌آورد»
کد خبر: 4025200
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

ارسال ۱۵۰۰ اثر از کردستان به جشنواره ملی «حرف‌آورد»

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان از ارسال ۱۵۰۰ اثر از کردستان به جشنواره ملی «حرف‌آورد» (پویش ملی سخن) خبر داد.

ئالا شهسواری مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی استان کردستان

ئالا شهسواری، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اینکه جشنواره ملی «حرف‌آورد» در سال جاری به همت اداره‌ کل امور بانوان تبلیغات اسلامی با هدف ایجاد زمینه برای مشارکت گسترده بانوان در فضای مجازی در قالب فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی برگزار شده است.

وی افزود: این جشنواره با شعار «موضوع خوب، حرف خوب می‌آورد» در سراسر کشور اجرا شده و استان کردستان یکی از استان‌های پیشتاز در اجرای این جشنواره ملی است که رتبه چهارم کشوری را تاکنون از آن خود کرده است.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: در این جشنواره ملی به بیشترین لایک‌ها از طرف مخاطبان، هر هفته جوایز یک میلیون ریالی اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: بانوان و دختران گروه‌های مختلف سنی برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب‌های ویدئو، صوت، کلیپ یا موشن یک تا سه دقیقه‌ای از طریق شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستا و ایتا به دبیرخانه جشنواره حرف‌آورد استان کردستان ارسال کنند که ضمن اهدای جوایز به آثار برتر، ویدئوهای منتخب در رسانه ملی پخش می‌شود.

شهسواری یادآور شد: این جشنواره به مناسبت‌های ملی و مذهبی و موضوعات مختلف روز می‌پردازد و شرکت کنندگان می‌توانند در زمینه‌های مختلف آثار خود را در قالب‌های یاد شده ارسال کنند.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پیج اینستاگرامی harfavard_kurdestan با عنوان پویش ملی «سخن» ضمن مشاهده آثار ارسالی، در این جشنواره ملی شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha