برگزاری مرحله نهایی مسابقات قرآن کارکنان ارتش به میزبانی نهاجا
کد خبر: 4023446
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

برگزاری مرحله نهایی مسابقات قرآن کارکنان ارتش به میزبانی نهاجا

مرحله نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه ارتش و بیستمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاه‌های افسری به میزبانی نیروی هوایی ارتش از ششم دی‌ماه آغاز می‌شود.

چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه و بیستمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاه‌های افسری به گزارش ایکنا، مرحله نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه ارتش، و بیستمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاه‌های افسری به میزبانی اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا برگزار می‌شود.

این مسابقات طی دو روز، ششم و هفتم دی‌ماه از سوی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش به صورت غیرحضوری و با راهیابی منتخبان ادارات پنجگانه نیروی زمینی، دریایی، هوایی، پدافند هوایی و ستاد آجا در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ 1، 3، 5، 10، 15، 20 و 25 جزء و حفظ کل و مفاهیم و با قضاوت داوران بین‌المللی و ملی برپا می‌شود.

بنابر گفته سرهنگ‌مهدی میدانی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش «طی تدابیر اندیشیده شده هر ساله یکی از ادارات پنجگانه، میزبانی مسابقات را عهده‌دار است که میزبانی مسابقات امسال با نهاجا است. پس از این رقابت‌ها، برترین‌ها به مسابقات قرآن نیروهای مسلح که 11 بهمن‌ماه به میزبانی وزارت دفاع برپا خواهد شد، راه پیدا می‌کنند».

یادآوری می‌شود، آیین اختتامیه این مسابقات 12 دی‌ماه در سالن همایش‌های شهید خضرایی نهاجا برگزار خواهد شد.

برپایی محافل انس با قرآن در آستان مقدس حضرت امامزاده صالح‌بن‌موسی(ع) از دیگر برنامه‌های جانبی این مسابقات است.

انتهای پیام
captcha