45 بقعه متبرکه البرز میزبان سوگواره یاس نبوی می‌شوند
کد خبر: 4023298
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

45 بقعه متبرکه البرز میزبان سوگواره یاس نبوی می‌شوند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج از برگزاری ویژه‌برنامه یاس نبوی در ۴۵ بقعه متبرکه البرز خبر داد.

سوگواره یاس نبوی

مصطفی حمزه‌زاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری سوگواره یاس نبوی در ۴۵ بقعه متبرکه استان البرز خبر داد و اظهار کرد: همه ساله این سوگواره همزمان با ایام فاطمیه از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در بقاع متبرکه البرز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های سوگواره جهاد سلامت است که با اجرای آن در قالب جهاد سلامت و خدمت‌رسانی با حضور گروه جهادی پزشکی قرارگاه تواصی با ظرفیت ویزیت رایگان بیش از دو هزار نفر در ۱۵ گرایش تخصصی حوزه سلامت و خدمات اجتماعی از صبح تا نماز مغرب و عشا در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) به هم استانی‌ها ویزیت رایگان و درمان سرپایی ارائه می‌شود.

این مسئول بیان کرد: همچنین در روز شهادت حضرت زهرا(س) موکب‌های سلامت در پنج بقعه متبرکه شاخص از جمله امامزاده محمد(ع) حصارک، امامزاده حسن(ع) با حضور ۲۵ پزشک متخصص از صبح شهادت تا بعد از نماز مغرب و عشا ویزیت رایگان انجام می‌شود.

حمزه‌زاده به سایر اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه کرج در ایام فاطمیه اشاره و اعلام کرد: در ایام فاطمیه از محل نیات واقفان خیراندیش بسته‌های معیشتی تهیه شده و بین خانواده‌های نیازمند سطح استان توزیع می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج بیان کرد: روضه‌خوانی، قرائت قرآن کریم، قرائت زیارت‌نامه حضرت زهرا(س)، عزاداری و مداحی از دیگر برنامه‌های سوگواره یاس نبوی است.

وی در پایان یادآور شد: مراسم سوگواره یاس نبوی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و مواد ضدعفونی‌کننده بین عزاداران توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha