ثبت‌نام ۶۰۰ فعال قرآنی از اردبیل در مسابقه مدهامتان
کد خبر: 4021308
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

ثبت‌نام ۶۰۰ فعال قرآنی از اردبیل در مسابقه مدهامتان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، گفت: ۳۰ آذرماه، آخرین فرصت ثبت‌نام در مسابقات قرآنی مدهامتان بوده که تاکنون ۶۰۰ فعال قرآنی در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.

مسابقات قرآنی مدهامتانبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، 25 آذرماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: ۳۰ آذرماه، آخرین فرصت ثبت‌نام در مسابقات قرآنی مدهامتان بوده که تاکنون ۶۰۰ فعال قرآنی در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند و مهلت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات به دلیل استقبال گسترده علاقه‌مندان، چندین بار تمدید شد.

وی بیان کرد: این دوره از مسابقات برای رده‌های سنی زیر ۷ سال، ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال در نظر گرفته شده که از همه علاقه‌مندان و قرآن دوستان کانون‌های مساجد دعوت می‌شود تا در این مسابقه قرآنی ثبت‌نام کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، بیان کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی اینترنتی www.bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

سقاء اظهار کرد: این دوره از مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا همچون سال گذشته به صورت مجازی برگزار خواهد شد که هفته گذشته نیز هیئت داوران مرحله استانی از بین داوران برجسته قرآنی استان مشخص شدند که امیدواریم شاهد یک رقابت معنوی بین قاریان، حافظان و موذنان کانون های مساجد استان باشیم.

انتهای پیام
captcha