اعلام مراسم ایام فاطمیه در حرم بانوی کرامت
کد خبر: 4020974
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۴

اعلام مراسم ایام فاطمیه در حرم بانوی کرامت

مراسم و محافل عزاداری ایام فاطمیه اول در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور سخنرانان و مداحان برگزار می‌شود.

ایام فاطمیه در حرم حضرت معصومهبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س) برنامه مراسم و محافل عزاداری حرم مطهر بانوی کرامت در ایام فاطمیه اول از سوی روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر اعلام شد.

بر اساس این گزارش مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از پنجشنبه‌، 25 آذرماه به مدت 3 شب با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی میرباقری و مداحی محمد یزدخواستی در پنجشنبه شب، عباس حیدرزاده در شب شهادت و سیدعلی حسینی‌نژاد در شام شهادت حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد.

صبح جمعه، ۲۶ آذرماه نیز دعای ندبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا صادقی واعظ و قرائت دعای سیدجواد میرجعفری برگزار می‌شود.

صبح شنبه، ۲۷ آذرماه همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) مراسمی با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین میردامادیان و میرزامحمدی و مداحی میثم طاهری ساعت ۱۰ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

ظهر شهادت نیز بعد از نماز ظهر و عصر مراسم زیارت‌نامه‌خوانی حضرت زهرا(س) با مداحی مهدی رسولی در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

عصر سالروز شهادت حضرت زهرا(س) هم از ساعت ۱۶ مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی سیدمهدی موسوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha