نبود مکان مستقل؛ مهم‌ترین مشکل مؤسسه حضرت رقیه(س)
کد خبر: 4020763
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

نبود مکان مستقل؛ مهم‌ترین مشکل مؤسسه حضرت رقیه(س)

مدیرمسئول مؤسسه حضرت رقیه(س) مهم‌ترین مشکل این مؤسسه را نداشتن مکان مستقل دانست و گفت: مجبوریم برای داشتن دفتر، مکانی را اجاره کنیم، برای اظهارنامه مالیاتی حتماً باید نشانی مکان بدهیم.

مؤسسه حضرت رقیه(س)عصمت ملاابراهیمی، مدیرمسئول مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت حضرت رقیه(س) در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری کلاس قرآن ویژه نونهالان با محوریت کتاب کار کودک، ویژه روخوانی قرآن کریم تألیف احمدرضا محسنی خبر داد.

وی افزود: همچنین کلاس روخوانی و روان‌خوانی برای دختران و پسران در مقطع ابتدایی نیز در حال برگزاری است. مخاطبان ما در همه رده‌های سنی هستند ولی در حال حاضر فقط این سه کلاس را برگزار کرده‌ایم.

مدیرمسئول مؤسسه حضرت رقیه(س) با بیان اینکه این مؤسسه مجوز خود را از هر دو نهاد تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است، بیان کرد: مهم‌ترین مشکل این مؤسسه نداشتن مکان است، فعلاً مکانی را از آموزش و پرورش اجاره‌ کرده‌ایم. البته می‌توان از بقاع امامزادگان، مساجد و مهدیه‌ها برای برگزاری کلاس‌ها استفاده کرد، اما مجبوریم برای داشتن دفتر، مکانی را اجاره کنیم، برای اظهارنامه مالیاتی حتماً باید آدرس مکان بدهیم و مجبوریم که جای مشخصی داشته باشیم.

وی ادامه داد: هم‌اکنون حدود 60 قرآن‌آموز داریم و کلاس‌ها تقریباً رایگان هستند و فقط از رده سنی نونهالان هزینه‌ای دریافت می‌شود.

ملاابراهیمی اظهار کرد: وام حمایتی در حد 50 میلیون تعیین کردند اما با شرایطی که وجود دارد با این مبلغ کاری نمی‌توان کرد به همین دلیل درخواست آن را ارائه ندادیم.

یادآوری می‌شود، این مؤسسه در کرمان، شهرستان انار، روستای محمدآباد ساقی، نبش خانه بهداشت واقع شده است.

انتهای پیام
captcha