اجرای طرح شهید بهنام محمدی در ۲۰ دبستان همدان
کد خبر: 4020018
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۴

اجرای طرح شهید بهنام محمدی در ۲۰ دبستان همدان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان از اجرای طرح شهید بهنام محمدی در ۲۰ دبستان استان خبر داد.

طرح شهید بهنام محمدیمعصومه خدابنده‌لو، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: طرح شهید بهنام محمدی به‌ منظور هماهنگی و ارتباط متقابل خانواده، مسجد و مدرسه در 10 دبستان دخترانه و 10 دبستان پسرانه به صورت پایلوت در ناحیه یک و دو همدان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: پیش از این، طرح شهید بهنام محمدی در مدارس دوره متوسطه برگزار می‌شد اما از آنجا که دانش‌آموزان دوران ابتدایی از تأثیرپذیری بیشتری برخوردار هستند و به راحتی می‌توان ارزش‌های دینی و انسانی را در وجود آنها نهادینه کرد بنابراین تصمیم بر این شد که در 20 دبستان استان همدان به‌ صورت پایلوت این طرح اجرا شود.

خدابنده‌لو با اشاره به اینکه سه رکن خانواده، مدرسه و مسجد در تربیت نسل‌ها و پرورش انسان‌های مؤمن و انقلابی نقش بسیار مهمی دارند، افزود: بنابراین با اجرای این طرح تلاش می‌شود که بین خانواده، مسجد و مدرسه ارتباطی مؤثر ایجاد کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه طرح شهید بهنام با رویکردی قرآنی طراحی شده است، افزود: مسئول پایگاه مسجد در زنگ تفریح و مراسم صبحگاهی به ارائه آموزش‌های مذهبی و دینی می‌پردازد و امکان شرایط اردویی و حضور بچه‌ها در زنگ نماز در مساجد را فراهم می‌کند.

وی در پایان درباره علت نام‌گذاری این طرح گفت: با توجه به اینکه شهید بهنام محمدی از جمله شهدای شاخص دانش‌آموز در مسائل دینی و مذهبی بوده در همین راستا نام این طرح به نام این شهید بزرگوار مزین شده است.

انتهای پیام
captcha