برگزاری کلاس‌های احکام کسبه و بازاریان در کهگیلویه
کد خبر: 4019924
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲

برگزاری کلاس‌های احکام کسبه و بازاریان در کهگیلویه

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه از تشکیل انجمن اسلامی در بازار دهدشت با همکاری امام جمعه و برگزاری کلاس‌های احکام کسبه و بازاریان خبر داد.

تشکیل انجمن اسلامی در بازار دهدشت

عین‌الله اخوان، رئیس اتاق اصناف کهگیلویه در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: کلاس‌های احکام کسبه و بازاریان با حضور حیدرخواه، مدرس دانشگاه با همکاری سپاه شهرستان در حال برگزاری است.

وی به برپایی هر روزه نماز جماعت، تشکیل هیئت امنا در هر پاساژ، تشکیل هیئت 5 نفره انجمن اسلامی جهت برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی، نصب پلاکارد و غیره با همکاری امام جمعه این شهر، تجلیل هرساله از کارکنان ایثارگر به مناسبت هفته بسیج و روز اصناف و بازاریان و سرکشی از خانواده‌هایشان، انجام امر به معروف و نهی از منکر در بین بازاریان و رعایت حقوق شهروندی اشاره کرد.

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه در ادامه تصریح کرد: طی بازرسی‌های 2 ماه گذشته، 265 مورد تخلف وجود داشته که صنف خوراکی، قصابی، مشاورین املاک، میوه فروشی، ساندویچی و غیره به ترتیب بیشترین تخلف را به خود اختصاص دادند.

اخوان، تخفیف یک سوم و حتی یک پنجم حق عضویت(هر واحد صنفی باید مبلغی را تحت عنوان حق عضویت پرداخت کند) برای بازاریان طی 2 سال کرونایی را از دیگر برنامه‌های صورت گرفته اعلام کرد.

وی از کسب مقام برتر در بین دیگر اتاق اصناف سطح استان و حتی کشوری خبر داد و یادآور شد: تمام تلاش خویش را برای رفاه حال بازاریان به کار می‌بندیم.

انتهای پیام
captcha