دانشجویان پرچمدار گام دوم انقلاب هستند
کد خبر: 4019420
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

دانشجویان پرچمدار گام دوم انقلاب هستند

استاندار اردبیل گفت: ایجاد تشکل‌های دانشجویی از زیباترین دستاوردهای این انقلاب است، دانشجویان پرچمدار گام دوم انقلاب باشند و برای حل مشکلات استان، راهکار ارائه کنند.

دانشجویان، پرچمدار گام دوم انقلاب باشندبه گزارش ایکنا از اردبیل، حامد عاملی، استاندار اردبیل، ۱۶ آذرماه، در نشست با تشکل‌های دانشجویی استان، اظهار کرد: نشاط علمی، فرهنگی و سیاسی با حضور دانشجویان اتفاق می‌افتد و دانشجویان با خلوصی که دارند، می‌توانند صادقانه عملکرد‌ها را نقد و بررسی کنند.

استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت نقش دانشجویان در گام دوم انقلاب اسلامی، بیان کرد: دانشجویان باید تاریخ دانشگاه‌ها را مطالعه کنند تا بدانند که پا در جای پای چه مردان بزرگی گذاشته‌اند.

وی همکاری دانشجویان و مسئولان را در کنار یکدیگر، گامی برای خدمتگزاری بهتر به مردم دانست و افزود: داشتن مسئولیت نیازمند سعه‌صدر و استفاده از نظرات مختلف برای رشد و تعالی جامعه بوده و در این راستا مسئولان استان نیز با نگاه عادلانه از نظرات مطالبه‌گر دانشجویان استقبال کنند.

عاملی تاکید کرد: دیدگاه‌های دانشجویان در حوزه‌های مختلف نشانگر آینده یک جامعه بوده و این باور و عقیده دانشجویان است که کشور را خواهد ساخت.

استاندار اردبیل با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای توسعه سرمایه‌گذاری در استان اردبیل، این اقدامات را گامی برای ایجاد آینده درخشان جوانان و دانشجویان عنوان کرد.

وی ادامه داد: همه باید با قرار گرفتن در کنار هم برای ساختن آینده بهتر، با مشکلاتی به مراتب کمتر به نسل بعدی تلاش کنیم.

عاملی، تحول خواهی در خصوص مدیریت و استفاده از توانمندی‌های مختلف را از جمله گام‌های اول در رفع مشکلات و حرکت به سمت توسعه عنوان کرد و گفت: استفاده از نیرو‌های جوان و کارآمد در مدیریت‌ها از جمله اقداماتی است که در راستای تحول خواهی و رفع مشکلات موجود انجام می‌شود.

استاندار اردبیل تاکید بر تشکیل مراکز رشد دانشگاهی و اندیشکده‌ها را یادآور شد و افزود: منظور از مراکز رشد منحصرا مراکز رشد فنی و مهندسی نبوده و با ایجاد مراکز رشد علوم انسانی از ایده‌های نو در این حوزه نیز استقبال می‌شود.

انتهای پیام
captcha