دانشگاهیان نسبت به رفع شبهات دانشجویان اقدام کنند
کد خبر: 4018823
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

دانشگاهیان نسبت به رفع شبهات دانشجویان اقدام کنند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، با بیان اینکه دانشگاهیان بایستی نسبت به رفع شبهات دانشجویان اقدام کنند، گفت: لازم و ضروری است تا از حضور عوامل فتنه در دانشگاه‌ها جلوگیری کرد.

عبدالله حسنی دانشگاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، ۱۵ آذرماه، در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه‌های استان اردبیل، اظهار کرد: بایستی در دانشگاه‌ها فضا را برای دانشجویان باز کنیم تا مطالبات خود را بیان کنند.

حسنی، با بیان اینکه دانشگاهیان بایستی نسبت به رفع شبهات دانشجویان اقدام کنند، ادامه داد: لازم و ضروری است تا از حضور عوامل فتنه در دانشگاه‌ها جلوگیری کرد.

وی بیان کرد: برای روز دانشجو حدود ۳۳ برنامه اجرا خواهد شد که معرفی سیره شهدا و مسابقات ورزشی و قرآنی از جمله آنهاست و تاکنون ۴۸ شرکت دانش‌بنیان در استان اردبیل راه‌اندازی شده که از این تعداد ۱۲ شرکت فناور و خلاق و ۳۶ شرکت دانش‌بنیان نوع یک و ۲ هستند که محصولات تولیدی آنها مورد حمایت جدی پارک قرار گرفته است.

در ادامه، عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، نیز گفت: راهبرد اصلی دانشگاه محقق اردبیلی، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است که به همین منظور تمام سعی و تلاش خود را به کارگرفته‌ایم.

انتهای پیام
captcha