سناریوی خوبی پیش روی تعلیم و تربیت قرار دارد
کد خبر: 4019119
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

سناریوی خوبی پیش روی تعلیم و تربیت قرار دارد

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل، گفت: سناریوی خیلی خوبی پیش روی تعلیم و تربیت قرار گرفته که در راستای اصلاح آرمان‌های نظام تعلیم و تربیت‌، دانشگاهیان بایستی تمام سعی و تلاش خود را به‌کارگیرند.

رضا عبدی دانشگاه فرهنگیانبه گزارش ایکنا از اردبیل، رضا عبدی، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل، 16 آذرماه، در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه محقق اردبیلی، اظهار کرد: همه دانشجویان در شرایط کنونی برای رسیدن به اهداف خود و تاثیرگذاری‌ها در جامعه نیازمند تعریف سطوح مختلف آرمانخواهی برای خود هستند که به همین منظور در محیط‌های مختلف به دنبال تحقق این هدف هستیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر دانشجو مظهر آزادگی، آرمانخواهی و آرمان‌طلبی است که بایستی به عنوان رسالتی مهم و خطیر این مهم را مورد توجه قرار دهند تا بتوانند در محیط‌های مختلف از اثرگذاری و تعادل در آرمانخواهی برخوردار شوند و در مسیر تحقق آرمان‌ها به مطالبه‌گری بپردازند که این موضوع برای ما به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل، گفت: روز دانشجو به عنوان منعکس کننده و مهم‌ترین آموزه‌های مکتب اسلامی است که حریت و آزادگی در برابر استکبار و استثمار را نشان می‌دهد و دانشجویان همیشه و در طول سال‌های گذشته مسیر پیشرفت و ترقی را پیموده و راه دفاع از دین اسلام را محقق کرده‌اند.

عبدی تصریح کرد: تربیت معلمان تراز اول با استفاده از اساتید اثرگذار در محیط علم و تربیت ظرفیت نظریه‌پردازی دانشجومعلمان را به دنبال داشته و به همین منظور نیاز است تا در راستای تحقق اهداف و رسالت‌های دانشگاه‌ها گام‌های اساسی و مهم برداشته و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی اظهار کرد: سناریوی خیلی خوبی پیش روی تعلیم و تربیت قرار گرفته و  در راستای اصلاح آرمان‌های نظام تعلیم و تربیت‌، دانشگاهیان بایستی تمام سعی و تلاش خود را به‌کارگیرند که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح بوده و نیاز است تا این مهم مورد توجه واقع و مشکلات و موانع موجود برطرف شود.

انتهای پیام
captcha