رقابت ۳۹۳ نفر در بخش آوایی جشنواره قرآن «هدهد» در لرستان
کد خبر: 4018767
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

رقابت ۳۹۳ نفر در بخش آوایی جشنواره قرآن «هدهد» در لرستان

مرحله دانشگاهی جشنواره قرآنی «هدهد» در بخش آوایی با رقابت ۳۹۳ نفر در دانشگاه علوم پزشکی لرستان در حال برگزاری است.

بخش آوایی جشنواره قرآن «هدهد» به گزارش ایکنا از لرستان، با فراخوان بیست‌وششمین جشنواره قرآنی «هدهد» در دانشگاه علوم پزشکی لرستان هزار و ۴۵۰ نفر از دانشجویان، کارکنان و اساتید این دانشگاه ثبت‌نام کردند که ۳۹۳ نفر آنها مربوط به بخش آوایی این جشنواره قرآنی شامل قرائت ترتیل و تحقیق، سخنوری، دعاخوانی، ترجمه‌خوانی و اذان است و مابقی نیز مربوط به بخش‌های ادبی، پژوهشی، تیمی، فن‌آوری، معارفی و هنری است.

براساس این گزارش بخش آوایی این دوره از مسابقات با شرکت ۳۹۳ نفر با داوری عزت‌الله گوشه‌ای، سیدعباس پورهاشمیان و مهدی سعادتی‌کیا‌ از یکشنبه، ۱۴ آذر آغاز و به مدت دو روز ادامه دارد.

در رشته‌های بخش آوایی بیست‌وششمین جشنواره قرآنی هدهد دانشگاه علوم پزشکی لرستان رشته حفظ ۱۰۵ نفر، سخنوری ۳۶ نفر، ترجمه‌خوانی ۳۹ نفر، دعاخوانی ۴۰ نفر، قرائت تحقیق ۳۸ نفر و در قرائت ترتیل ۱۰۱ نفر ثبت‌نام کردند.

یادآور می‏‌شود، بیست‌‌وششمین دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور «هدهد» مانند سال‌های گذشته در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار خواهد شد و در گروه دانشجویان در تعدادی از رشته‌ها، مرحله ملی نیز اجرا خواهد شد که نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند و از نفرات اول تا سوم در هر رشته تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha