مادر شهید تعارف بیرامی به فرزند شهیدش پیوست
کد خبر: 4017377
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

مادر شهید تعارف بیرامی به فرزند شهیدش پیوست

مادر شهید والامقام تعارف بیرامی در شهر لاهرود، پس از سال‌ها دوری از فرزند شهیدش، دار فانی را وداع و به عالم باقی شتافت.

تشییع مادر شهیدبه گزارش ایکنا از اردبیل، مادر گرامی شهید والامقام تعارف بیرامی، نهم آذرماه، در شهر لاهرود پس از سال‌ها دوری از فرزند شهیدش دار فانی را وداع و به عالم باقی شتافت.

مراسم تشییع و خاکسپاری مادر صبور و فداکار این شهید والامقام،‌ با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان برگزار و مجلس ترحیم آن مرحومه فردا از ساعت 14:30 تا 16 با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مسجد معجزآباد شهر لاهرود برپا خواهد شد.

فرهاد اسماعیل‌اوغلی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود، نیز در پی درگذشت مادر بزرگوار این شهید سرافراز اسلام، پیام تسلیتی صادر کرد.

گفتنی است؛ شهید تعارف بیرامی در نهمین روز از اسفند سال 1347 در شهر لاهرود و در خانواده‌ای مومن و متعهد به انقلاب اسلامی دیده به جهان گشود و همزمان با شروع جنگ تحمیلی برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافت و پس از عمری مجاهدت و تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از عوارض جراحات وارده در نبردهای دوران دفاع مقدس روز چهاردهم شهریور ماه سال  1380 در  شهرستان مشگین‌شهر دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام
captcha