جزئیات برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان اردبیل اعلام شد + اینفوگرافی
کد خبر: 4017035
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

جزئیات برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان اردبیل اعلام شد + اینفوگرافی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، از جزئیات برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان اردبیل خبر داد و گفت: زمان ثبت‌نام این دوره از مسابقات تا ۳۰ آذرماه اعلام شده که در قالب ۱۰ رشته برگزار می‌شود.

نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: زمان ثبت‌نام پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان استان اردبیل تا ۳۰ آذرماه اعلام شده که در قالب ۱۰ رشته برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی، در گروه‌های سنی زیر ۷ سال، ۷ سال تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۳۰ برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان می‌توانند به سامانه بچه‌های مسجد مراجعه کنند.

سقاء افزود: پانزدهمین دوره این مسابقات با استفاده از نقطه نظرات ارزشمند فعالان قرآنی در سراسر ایران اسلامی طرح‌ریزی شده و از جمله ویژگی‌های این دوره از مسابقات می‌توان به اضافه شدن بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر ۷ سال و نوجوانان و همچنین ایجاد پیوند میان جلسات سنتی قرآن کریم مساجد و مسابقات قرآنی مدهامّتان اشاره کرد.

گفتنی است؛ «مدهامّتان» به معنای (دو باغ خرم و سبز) نام بزرگترین رویداد قرآنی بچه‌های مسجد است.

پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان

 

انتهای پیام
captcha