توسعه را از فرهنگ شروع کنیم
کد خبر: 4015718
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

توسعه را از فرهنگ شروع کنیم

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس با بیان اینکه توسعه را باید از فرهنگ شروع کنیم، دروازه ورود به این کار را کتاب و کتابخوانی دانست.

روح‌الله منوچهری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس به گزارش ایکنا از فارس، روح‌الله منوچهری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس امروز، 2 آذرماه در مراسم کلنگ‌زنی کتابخانه خیرساز در باغ زاهدی شهر فسا ضمن تبریک ایام هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار گفت: برکت این پروژه به خاطر حضور خیر نیک‌اندیش آقای رضایی و توجه وی به بحث کتاب و کتابخانه است.

وی ادامه داد: فسا شهری دانشگاهی است و به زیرساخت‌های فرهنگی نیار دارد تا بتواند با توسعه فرهنگی به توسعه همه جانبه دست یابد.

منوچهری با اشاره به توجه ویژه به حوزه فرهنگ تاکید کرد: توسعه را باید از فرهنگ شروع کنیم که دروازه ورود به آن کتاب و کتابخوانی است و بهترین روش برای بالابردن سطح فرهنگ یک جامعه به ویژه جوامع محروم کمک به توسعه کتابخوانی در آن مناطق است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس با بیان اینکه این پروژه در منطقه کم برخوردار کلنگ‌زنی می‌شود که قابل ستایش است، گفت: زمانی که این پروژه به بهره‌برداری برسد دعای خیر مردم منطقه بدرقه راه خیر و مسئولان خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: هر چه سریع تر مردم منطقه از برکت کتابخانه بهره‌مند شوند و کودکان امروز بتوانند با بهره‌مندی از نعمت کتابخانه رشد کنند و افراد مفید و تاثیرگذاری برای جامعه شوند.

انتهای پیام
captcha