سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان اردبیلی برگزار می‌شود
کد خبر: 4015202
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان اردبیلی برگزار می‌شود

سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، در رشته‌های معارفی و بخش کتابخوانی در اردبیل برگزار می‌شود.

جشنواره قرآن و عترت دانشجویان به گزارش ایکنا از اردبیل، سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در رشته‌های معارفی و بخش کتابخوانی در اردبیل برگزار می‌شود.

به اطلاع منتخبین رشته‌های معارفی کتابخوانی سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان می‌رساند، آزمون بخش معارفی در ۹ رشته و بخش حفظ فرازهای نهج‌البلاغه و حفظ فرازهای صحیفه سجادیه به صورت مجازی، روز چهارشنبه 24 آذر 1400 برگزار می‌شود.

دانشجویان منتخب که قبلا اسامی آنها اعلام شده از اول آذر 1400 تا 15 آذر 1400 فرصت دارند تا با مراجعه به نشانی الکترونیکی https://quranjashnvareh.ir نسبت به تأیید صحت مشخصات و نام کاربری اقدام نمایند.

دانشجویان فرصت دارند صرفاً یک بار در بازه زمانی ۱۰:۰۰ صبح لغایت ۱۶:۰۰ عصر 24 آذر 1400 با مراجعه به سایت جشنواره (https://quranjashnvareh.ir ) نسبت به انجام آزمون اقدام نمایند.

گفتنی است‌؛ زمان پاسخ گویی ۴۰ دقیقه خواهد بود که آزمون شامل ۴۰ سوأل تستی می‌باشد و نمره منفی نیز لحاظ می‌شود که هر دانشجو صرفاً حق شرکت در همان رشته پذیرفته شده در مرحله قبل را دارد.

سامانه مذکور فقط در بازه زمانی ذکر شده فعال می‌باشد و ایجاد دسترسی در خارج از زمان مذکور غیرممکن بوده و مسئولیت عدم ثبت‌نام در تاریخ مزبور صرفاً بر عهده دانشجو می‌باشد.

انتهای پیام
captcha