فتنه دشمنان علیه انقلاب اسلامی پایان ندارد
کد خبر: 4015002
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

فتنه دشمنان علیه انقلاب اسلامی پایان ندارد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به اینکه توطئه‌افکنی و فتنه دشمن علیه انقلاب اسلامی هرگز به پایان نمی‌رسد، گفت: امروز اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی در سطح جهانی خواب را از چشمان مستکبران و زورگویان عالم ربوده است.

محمود الله مرادی دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر که با حضور گروه‌های مطالبه‌گری امروز، 30 آبان‌ماه در شهرستان بانه برگزار شد، اظهار کرد: برای اینکه بهتر بتوانیم دسیسه‌ها و فتنه‌گری‌های دشمنان این انقلاب و نظام را بشناسیم باید با ترفندهای مذبوحانه آنان آشنایی کامل داشته باشیم چراکه با علم و توکل به خدا می‌توان در برابر معاندان استوار بایستیم.

وی افزود: امروز دشمن به دنبال القای فکر واهی و توهم ضعیف شدن جمهوری اسلامی است، لذا باید جامعه به ویژه نسل‌های جوان را نسبت به این توطئه دشمنان هوشیار کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان بیان کرد: ایران اسلامی با وجود اینکه دشمنان بسیاری در سطح منطقه و جهان دارد، ولی کماکان در مسیر اقتدار خود حرکت می‌کند که این امر نشأت گرفته از خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های جنگ تحمیلی است.

وی با اشاره به اینکه توطئه‌افکنی و فتنه دشمن علیه انقلاب اسلامی هرگز به پایان نمی‌رسد، افزود: امروز اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی در سطح جهانی خواب را از چشمان مستکبران و زورگویان عالم ربوده است که این مایه افتخار برای همه ماست.

الله‌مرادی گفت: کسانی که به نوعی دلبستگی خاصی به اسلام دارند باید در بحث ادای فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی همواره کوشا باشند.

وی در پایان با اشاره به اینکه دشمنان بنیان و اساس خانواده‌ها را هدف هجمه فرهنگی خود قرار داده‌اند، یادآور شد: دشمنان با استفاده از قدرت رسانه‌ای و نیز بستر فضای مجازی به دنبال القای حس ناامیدی و یأس در کشور به ویژه بین نسل جوان هستند.

انتهای پیام
captcha