بیش از ۲۰۰ برنامه هفته بسیج در بیله‌سوار اجرا می‌شود
کد خبر: 4014805
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

بیش از ۲۰۰ برنامه هفته بسیج در بیله‌سوار اجرا می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله‌سوار گفت: اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بیله‌سوار در هفته بسیج برنامه‌ریزی شده است.

بیش از ۲۰۰ برنامه هفته بسیج در بیله‌سوار اجرا می‌شودیوسف اختری، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله‌سوار، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بیله‌سوار در هفته بسیج برنامه‌ریزی شده است.

وی بیان کرد: هفته بسیج امسال با محوریت خدمت به مردم بوده و در این راستا با شعار «بسیج پاره تن مردم است» آغاز خواهد شد.

اختری افزود: اقدامات جهادی بسیجیان شهرستان بیله‌سوار در دو سال اخیر در عرصه محرومیت‌زدایی، رزمایش‌های پدافند زیستی در جهت مقابله با ویروس کرونا و تشکیل تیم‌های غربالگری در قالب طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بی‌بدیل بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: جهت تامین اقلام بسته‌های معیشتی، توزیع غذای گرم، توزیع بسته‌های فرهنگی، تولید ماسک و ... از جمله خدمات جهادی است که بسیج در کارنامه درخشان خود دارد و این فعالیت‌ها مرهون دوراندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) است.

اختری خاطر نشان کرد: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، بصیرتی، اقتصادی بالغ بر ۷۵ عنوان برنامه و اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه در پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بیله‌سوار برنامه‌ریزی شده است که از اهم این برنامه‌ها می‌توان به همایش نماز، تامین جهیزیه برای نوعروسان، کمک‌های مؤمنانه، یادواره‌های شهدا، تجلیل از نخبگان، رزمایش حلقات صالحین(میقات صالحین)، نمایش اقتدار بسیجیان در سوم آذر، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم، رزمایش سراسری ثامن توسط گردان‌های بسیج و برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی اشاره کرد.

فعالان رسانه در صف مقدم جنگ شناختی و جنگ روایت‌ها هستند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله‌سوار تاکید کرد: انتظار از خبرنگاران، اصحاب رسانه و صاحبان قلم این است که در این برهه زمانی با توجه به جنگ نابرابر دشمن در عرصه رسانه آگاه بوده و بیش از پیش در جهت روشنگری و تنویر افکار عمومی اقدام نمایند.

وی گفت: امروز فعالان رسانه در صف مقدم جنگ‌ شناختی و جنگ روایت‌ها هستند، این از وظایف ذاتی و اصلی خبرنگاران بوده و انتظار است که به دور از تفرقه، تخریب و تضعیف در جهت حفظ وحدت و انسجام اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha