ظرفیت روحانی مدارس امین در کیفیت‌بخشی به برنامه‌های قرآنی استفاده می‌شود
کد خبر: 4013422
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

ظرفیت روحانی مدارس امین در کیفیت‌بخشی به برنامه‌های قرآنی استفاده می‌شود

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، گفت: ظرفیت روحانی مدارس امین در کیفیت‌بخشی به برنامه‌های قرآنی و تربیتی استفاده می‌شود که به همین منظور تفاهم‌نامه همکاری بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان، منعقد گردیده است.

روحانی در مدارس اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، وحید سید هاشمی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، 24 آبان‌ماه، در دیدار با معاون آموزش و پرورش استان اردبیل، اظهار کرد: در راستای اجرای تفاهم‌نامه همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان اردبیل، طرح مدارس امین در  94  آموزشگاه استان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: حضور روحانیون امین در مدارس امری بسیار ارزشمند و فاخر است که در رفع شبهات دینی، پاسخ‌گویی به سؤالات دانش‌آموزان، اقامه نماز جماعت،کاهش آسیب‌های اجتماعی‌، انجام فعالیت های بنیادی و تخصصی تربیتی و فرهنگی و مناسبت‌های ولائی مدارس نقش بی‌بدیل دارند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، ادامه داد: در مدارس امین از ظرفیت روحانی مستقر در جلسات شورای معلمان و انجمن اولیاء و مربیان در طول سال نیز  بهره‌مند خواهیم شد که هریک از این عزیزان در ماه صد ساعت فعالیت تربیتی در آموزشگاه محل خدمت خود دارند.

وی بیان کرد: نیاز است در راستای توسعه فرهنگ تربیتی، اقامه نماز در تمامی مدارس استان اردبیل، به شکل همه‌جانبه توسعه یابد.

انتهای پیام
captcha