اعلام آمادگی استانداری اردبیل برای همکاری همه‌جانبه با ستاد اقامه نماز
کد خبر: 4014260
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

اعلام آمادگی استانداری اردبیل برای همکاری همه‌جانبه با ستاد اقامه نماز

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل، گفت: استانداری اردبیل با تمام امکانات همکاری خود با ستاد اقامه نماز را در این زمینه اعلام می‌کند تا به امید خداوند متعال شاهد ترویج و توسعه فرهنگ نماز در استان دارالارشاد اردبیل باشیم.

رضا قاسمیان معاون استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، رضا قاسمیان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل، 27 آبان‌ماه، در دیدار با مدیرستاد اقامه نماز استان اردبیل، اظهار کرد: زمینه ترویج و توسعه نماز در سطح استان، جزو اولویت‌های مهم و اساسی استان به شمار می‌رود که به همین منظور نیاز است تا از تمام ظرفیت‌ها در این زمینه به‌کار گرفته شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های مختلفی توسط ستاد اقامه نماز اعم از دوره‌های آموزشی و نشست‌ها برای  دانش‌آموزان و خانواده‌های دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید و به ویژه مدیران و معلمان مدارس برگزار می‌شود که تلاش‌های انجام یافته در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل، ادامه داد: نماز تعظیم در برابر عظمت و یگانگی خداوند متعال است و این تعظیم و نماز باعث می‌شود که انسان نیز در پیشگاه خداوند عظمت پیدا کند.

قاسمیان، همچنین به همکاری با ستاد اقامه نماز اشاره کرد و افزود: استانداری بایستی با ستاد اقامه نماز همکاری خوب و تنگاتنگی داشته باشد تا بتواند با استفاده از ظرفیت اقامه نماز استان و همچنین دستگاه‌های اجرائی به ترویج و توسعه نماز در سطح استان بپردازد تا به این وسیله بتوانیم بر آسیب‌های اجتماعی فائق آییم.

وی تصریح کرد: استانداری اردبیل با تمام امکانات همکاری خود با ستاد اقامه نماز را در این زمینه اعلام می‌کند تا به امید خداوند متعال شاهد ترویج و توسعه فرهنگ نماز در استان دارالارشاد اردبیل باشیم.

الله‌شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، نیز در ادامه با اشاره به لزوم و ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در ترویج فرهنگ نماز گفت: انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات لازم در راستای توسعه فرهنگ نماز مبنای کار باشد.

انتهای پیام
captcha