برنامه‌های قرآنی در روستاهای شهرستان کوثر برگزار می‌شود
کد خبر: 4006034
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

برنامه‌های قرآنی در روستاهای شهرستان کوثر برگزار می‌شود

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر، گفت: برنامه‌های فرهنگی، دینی و قرآنی شهرستان کوثر با فعالیت ۳۵ روحانی در مناطق مختلف و روستاهای شهرستان کوثر، اجرا می‌شود.

رضازاده// برنامه‌های قرآنی در روستاهای شهرستان کوثر برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی صادقی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر، 26 مهرماه، ضمن اعلام این خبر در شهرستان کوثر، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی، دینی و قرآنی شهرستان کوثر با فعالیت ۳۵ روحانی در مناطق مختلف و روستاهای شهرستان کوثر، اجرا می‌شود.

وی با اشاره به لزوم نیازسنجی‌های فرهنگی در راستای اجرای فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی، نیز گفت: ۹ خانه عالم در روستاهای کوثر راه‌اندازی شده که حضور روحانیون در روستاها موجب آبادانی آن روستا شده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر، بیان کرد: با همکاری خیران و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر، یک هزار بسته معیشتی در این شهرستان توزیع شده و کمک‌های مومنانه همچنان با جدیت ادامه دارد.

صادقی اظهار کرد: حمایت از نیازمندان و رسیدگی به فقرا و نیازمندان جزو اولویت‌های اساسی بوده و نیاز است در این زمینه خیران و نوع‌دوستان برای حمایت از نیازمندان پیشقدم باشند.

وی تصریح کرد: 35 روحانی مروج فرهنگ دینی در شهرستان کوثر فعالیت می‌کنند و به دنبال رفع مشکلات مردم و رسیدگی به وضعیت اقتصادی و معیشتی هستند.

انتهای پیام
captcha