آغاز ثبت نام کتابفروشی‌ها در طرح پاییزه اردبیل
کد خبر: 4012342
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

آغاز ثبت نام کتابفروشی‌ها در طرح پاییزه اردبیل

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از آغاز ثبت نام کتابفروشی‌ها در طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

آغاز ثبتنام کتابفروشی‌ها طرح پاییزه ۱۴۰۰ در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۲۰ آبان‌ماه، از آغاز ثبت نام کتابفروشی‌های طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: از ۲۳ آبان ماه سال جاری، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: این طرح با هدف اختصاص یارانه کتاب به صورت فصلی در سراسر کشور اجرایی می‌شود و مورد استقبال اهالی کتاب و کتابخوانان قرار می‌گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، افزود: کتابفروشی‌های استان می‌توانند از ۲۰ آبان ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت‌نام در طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ اقدام کنند.

بحرالعلومی تاکید کرد: بیست و‌نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۳ آبان تا ۱ آذرماه با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُر کنیم» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در این دوره نیز ۲۰ درصد تخفیف برای کتب در نظر گرفته شده است.

بحرالعلومی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا خرید‌های غیر حضوری برای این طرح پیش بینی شده است، افزود: مدیریت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در زمان اجرای طرح بر عهده واحد‌های صنفی کتابفروشی‌ها است.

گفتنی است؛ تخفیف شامل کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان خواهد شد.

انتهای پیام
captcha