اقتدار نیروی دریایی سپاه دیپلماسی فعال دولت انقلابی را ارتقا بخشید
کد خبر: 4011659
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹

اقتدار نیروی دریایی سپاه دیپلماسی فعال دولت انقلابی را ارتقا بخشید

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه دستاوردهای عملیات غرورآفرین نیروی دریایی سپاه در مواجهه با ناوهای آمریکایی، گفت: اقتدار نیروی دریایی سپاه دیپلماسی فعال دولت انقلابی را ارتقا بخشید.

سیدمحمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اینکه دستاوردهای عملیات غرورآفرین نیروی دریایی سپاه در مواجهه با ناوهای آمریکایی، اظهار کرد: اقتدار نیروی دریایی سپاه دیپلماسی فعال دولت انقلابی را ارتقا بخشید.

وی افزود: عملیات مقتدرانه دلاورمردان نیروی دریایی سپاه در رویارویی با دزدان دریایی آمریکایی که به منظور توقف صادرات نفت ایران دست به سرقت نفتی‌زده بودند بار دیگر عزت و صلابت نظام مقتدر جمهوری اسلامی را به منصه ظهور و بروز رسانید و جهانیان بهت‌زده اقتدار نظام اسلامی و صلابت نیروهای مسلح ایران را در سایه سار ولایت به نظاره نشستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: این عملیات اقتدار ثابت کرد ایران قدرت اول منطقه بوده و کشورهای منطقه باید به این فهم مشترک رسیده که راهی جز تکیه بر قدرت اول منطقه نداشته و دلخوشی چندانی به حمایت‌های قدرت‌های بزرگ استعماری و در رأس آن آمریکای جنایتکار نداشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: این حرکت عزتمندانه بی‌شک دیپلماسی فعال دولت انقلابی را در عرصه بین‌الملل ارتقا بخشید و باعث افزایش ضریب امنیت دریایی ایران شد و بار دیگر ثابت کرد امپراطوری نظام سلطه روز به روز به افول و زوال خود نزدیک‌تر می‌شود.

انتهای پیام
captcha