دولت نسبت به مدیران فاسد حساسیت ویژه‌ای داشته باشد
کد خبر: 4011608
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷

دولت نسبت به مدیران فاسد حساسیت ویژه‌ای داشته باشد

مدیر حوزه‌های علمیه کردستان با تأکید بر برخورد قاطع با مدیران فاسد گفت: برای برخورد با مدیران فاسد در استان باید دستگاه‌های امنیتی، نظارتی و غیرامنیتی پای کار باشند و باید دولت نسبت به مدیران فاسد حساسیت ویژه‌ای داشته باشد.

نادر رنجبر مدیر حوزه‌های علمیه کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین نادر رنجبر، مدیر حوزه‌های علمیه کردستان امروز، 17 آبان‌ماه در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار کرد: برای از بین بردن آسیب‌های اجتماعی بهترین و کامل‌ترین راهکار نهادینه کردن سنت و فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

وی با تأکید بر برخورد قاطع با مدیران فاسد افزود: برای برخورد با مدیران فاسد در استان باید دستگاه‌های امنیتی، نظارتی و غیرامنیتی پای کار باشند و باید دولت نسبت به مدیران فاسد حساسیت ویژه‌ای داشته باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کردستان با اشاره به اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر یک مجموعه «مردم نهاد» است، بیان کرد: زمانی می‌توان گفت که ما یک جامعه مطالبه‌گر داریم که از پشتوانه مردمی برخوردار باشیم.

وی ادامه داد: برای اثربخشی بیشتر امر به معروف و نهی از منکر باید نگاه ما به سمت بدنه جامعه باشد، چراکه این فریضه هیچ‌گاه به صورت حاکمیتی نتیجه‌بخش نخواهد بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین رنجبر بیان کرد: اثربخشی بیشتر فعالیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر با نقش‌آفرینی مردم و جامعه ممکن خواهد بود و این امر موجب می‌شود که نه تنها تأثیرات بیشتر خود را نشان دهد، بلکه از صرف بسیاری از هزینه‌ها در این بخش جلوگیری خواهد شد.

وی با اعلام اینکه جامعه زمانی می‌تواند به معنای واقعی در سلامت باشد که مدیران سالم و پاکدستی داشته باشد، افزود: وجود مشکلات اجتماعی، فرهنگی همانند تبعیض، حاکم شدن بی‌عدالتی نشان‌دهنده کم کاری و یا بی‌تفاوتی مسئولان نسبت به پدیده امر به معروف ونهی از منکر است.

مدیر حوزه‌های علمیه کردستان در پایان یادآور شد: خوشبختانه روحانیون و طلاب کردستانی در بحث امر به معروف و نهی از منکر حضور دارند، لذا ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند از ظرفیت مبلغان دینی حوزه‌های علمیه برای گسترش این دو فریضه در جامعه استفاده کند.

انتهای پیام
captcha