دوره ارتقای سطح مربیان قرآن در فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 4011192
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

دوره ارتقای سطح مربیان قرآن در فارس برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری دوره ارتقای سطح مربیان قرآن این سازمان در استان خبر داد و گفت: ثبت‌نام این دوره‌ها آغاز شده است.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری دوره ارتقای سطح مربیان قرآن خبر داد و گفت: این دوره توسط سازمان اوقاف و امور خیریه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: دوره ارتقای سطح مربیان قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در 3 بخش و رشته حفظ، روخوانی و تجوید با بهره‌گیری از اساتید کشوری برگزار می‌شود

جلالی بیان کرد: شرکت‌کنندگان در دوره‌های تربیت مربی قرآن کریم اوقاف در رشته‌های یاد شده در ادوار گذشته، ضروری است به‌منظور پایش و بررسی وضعیت فعلی مربیان از ۸ آبان تا ۳۰ آذر می‌توانند به سامانه ثبت‌نام https://my.oghaf.ir مراجعه و اطلاعات درخواستی را وارد کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه فارس در پایان گفت: در استان فارس از سال 1391 لغایت 1398 تعداد 1313 نفر در دوره‌ها شرکت کرده بودند.

انتهای پیام
captcha