شناخت شهدای دانش‌آموز سبب خنثی‌سازی تبلیغات دشمن می‌شود
کد خبر: 4010654
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰

شناخت شهدای دانش‌آموز سبب خنثی‌سازی تبلیغات دشمن می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل، گفت: شناخت شهدای دانش‌آموز سبب خنثی‌سازی میدان تبلیغاتی دشمن می‌شود و باید بستر خنثی‌سازی این توطئه‌ها هموار باشد.

شناخت شهدای دانش‌آموز سبب خنثی‌سازی میدان تبلیغاتی دشمن می‌شودحسن دهقانی‌نیا، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، ضمن تأکید بر نقش مؤثر دانش آموزان و دانشجویان در حفظ انقلاب اسلامی، اظهار کرد: شناخت شهدای دانش‌آموز سبب خنثی‌سازی میدان تبلیغاتی دشمن می‌شود و باید بستر خنثی‌سازی این توطئه‌ها هموار باشد.

وی افزود: اگر شهدا و به ویژه شهدای دانش‌آموز به درستی برای جوانان امروز شناخته و معرفی شوند بسیاری از تبلیغات دشمنان علیه انقلاب اسلامی خنثی می‌شود.

دهقانی‌نیا، اظهار کرد: تبیین آن چه بر مردم ایران گذشت تا آن‌ها مسیر اسلام و انقلاب اسلامی را برگزیدند برای نسل جوان امری ضروری است به ویژه این که رسانه‌های بیگانه و دشمنان مرتب در تلاش هستند، تاریخ را به گونه‌ای غیرواقعی نشان دهند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل، به ایثارگری‌ها و دلاوری‌های این قشر در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: بزرگداشت یاد و خاطره بسیجیان دانش‌آموز و دانشجو امری است که در هیچ نقطه‌ای از تاریخ نباید به فراموشی سپرده شود.

وی برگزاری یادواره شهدای دانش آموز، بزرگداشت شهدا در بستر فضای مجازی به صورت مدرسه محور، برگزاری جلسات بصیرت افزایی در پایگاه‌های بسیج و یا با حضور هادیان سیاسی در مدارس شهرستان، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع ۱۳ آبان بین دانش‌آموزان استان، دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز، دانشجو و معلم، برگزاری مسابقات بومی محلی و غیره را از جمله برنامه‌های انجام شده در هفته بسیج دانش‌آموزی در استان اردبیل، نام برد.

دهقانی‌نیا با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر لزوم تعامل و همکاری میان بسیج و کانون های فرهنگی هنری دانش‌آموزی مساجد تاکید دارند، بیان کرد: دشمن ما، استکبار جهانی، از جوانان و نوجوانان مسجدی میترسند و باید این پایگاه‌ها را با همین جوانان مستحکم تر کرد.

گفتنی است؛ واقعه کشتار جمعی دانش‌آموزان تهرانی در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که بعدها روز دانش‌آموز نام گرفت و در نهایت تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ که امام خمینی(ره) از این اتفاقات به‌عنوان انقلاب دوم نام بردند، روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

انتهای پیام
captcha