فعالیت‌های غیردرسی دانش‌آموزان لازمه تکمیل فکری و شخصیتی است
کد خبر: 4011036
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

فعالیت‌های غیردرسی دانش‌آموزان لازمه تکمیل فکری و شخصیتی است

استاندار اردبیل، گفت: فعالیت‌های غیردرسی دانش‌آموزان لازمه تکمیل فکری و شخصیتی آن‌ها در جامعه اسلامی به عنوان آینده‌سازان کشور است.

سیدحامد عاملی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل، 15 آبان‌ماه، در دیدار با تشکل‌های دانش‌آموزی در اردبیل، اظهار کرد: بالاترین عنصری که در جوامع اقدام به تولید ثروت می‌کند منابع انسانی خلاق و دانشمند است که بایستی از این ظرفیت‌ها در جامعه اسلامی به نحو احسن استفاده شود.

وی، فعالیت‌های غیردرسی دانش‌آموزان را گامی برای تکمیل فکری و شخصیتی عنوان کرد و افزود: اگر این فعالیت‌ها انجام نشود، شخصیت‌های تاثیرگذار در زندگی مردم تربیت نمی‌شوند و به همین منظور برگزاری تشکل‌های دانش‌آموزی امری مهم و اساسی در شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموزان محسوب می‌شود.

استاندار اردبیل، ادامه داد: نقش تشکل‌های دانش‌آموزی در شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور، حضور در این فعالیت‌ها محسوب می‌شود که به عنوان گامی مهمبرای بصیرت‌افزایی و تکمیل تفکرات به شمار می‌رود.

عاملی اظهار کرد: برنامه‌ریزی در این زمینه با توجه به اهمیت موضوع یکی از اولویت‌های اساسی و مهم بوده که بایستی با بهره‌گیری از تجربیات نسل‌های گذشته در تحقق اهداف مورد نظر در این راستا گام‌های اساسی و هدفمند برداشته شود تا بتوانیم به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

احمد ناصری، مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل، نیز در ادامه بیان کرد: دانش‌آموزان استان اردبیل در عرصه‌های علمی در کشور پیشگام هستند و خوشبختانه، امسال یکی از این دانش‌آموزان نیز در رشته تجربی موفق به کسب رتبه دوم کشور شده است.

انتهای پیام
captcha