برگزاری دوره ارتقای سطح مربیان قرآن اوقاف در البرز
کد خبر: 4009589
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

برگزاری دوره ارتقای سطح مربیان قرآن اوقاف در البرز

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز از برگزاری دوره ارتقای سطح مربیان قرآن اوقاف خبر داد و گفت: این دوره همزمان با سراسر کشور در البرز برگزار می‌شود.

دوره ارتقای مربیان قرآن

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری دوره ارتقای سطح مربیان قرآن اوقاف در این استان خبر داد و اظهار کرد: این دوره توسط سازمان اوقاف و امور خیریه با بهره‌گیری از اساتید کشوری همزمان با سراسر کشور در البرز هم برگزار خواهد شد.

این مسئول توضیح داد: در مجموع 350 مربی حفظ قرآن در استان فعال هستند که از این تعداد 334 مربی با اجرای این طرح ساماندهی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه دوره مذکور در سه رشته حفظ، روخوانی و تجوید برگزار می‌شود، افزود: مخاطبان علاوه بر شرکت در دوره تخصصی تربیت مربی در دوره تکمیلی ارتقای سطح نیز که با آموزش‌های تخصصی همراه است شرکت می‌کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز  با بیان اینکه حضور شرکت‌کنندگان در دوره‌های تربیت مربی قرآن اوقاف در رشته‌های یاد شده در ادوار گذشته ضروری است، گفت: به‌منظور پایش و بررسی وضعیت فعلی، مربیان اعم از قبول‌شدگان(مدرک گرفته) و افراد دوره دیده فاقد مدرک(ردشده) تا ۳۰ آبان‌ماه می‌توانند به سامانه ثبت‌نام https://my.oghaf.ir مراجعه و براساس فیلم آموزشی که ارسال می‌شود، اطلاعات درخواستی را وارد کنند.

وی بیان کرد: برای این افراد از طرف مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف پیامک و لینک فیلم آموزشی ارسال می‌شود و در صورت دریافت نکردن پیامک باید به اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha