مشارکت ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی ارومیه در امر واکسیناسیون عمومی
کد خبر: 4009519
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷

مشارکت ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی ارومیه در امر واکسیناسیون عمومی

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: به منظور مشارکت در انجام واکسیناسیون بیش از ۲۷۰ دانشجو در سامانه ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۲۰ دانشجو به طور کامل در این امر مشارکت کردند.

تزریق واکسن کروناشهرام خادم‌وطن، مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی درباره همکاری دانشجویان در واکسیناسیون کرونا اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در امر واکسیناسیون با جان و دل به کمک دانشگاه آمدند و شبانه‌روزی در این راه خدمت کردند.

وی افزود: به منظور مشارکت در انجام واکسیناسیون بیش از ۲۷۰ دانشجو در سامانه ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۲۰ دانشجو به طور کامل در این امر مشارکت کردند و در صورت نیاز از سایر افراد ثبت‌نام شده نیز کمک گرفته می‌شود.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره درخشش دانشجویان در مسابقات مختلف فرهنگی و دانشجویی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در مسابقات اخیر توانستند هشت رتبه برتر قرآنی، چهار رتبه برتر کشوری نشریات دانشجویی، هشت راه یافته به بخش نهایی هنرهای تجسمی جشنواره سیمرغ و دو گروه موسیقی راه یافته به مرحله نهایی جشنواره بین‌المللی سیمرغ را کسب کنند.

وی درباره برگزاری اردوهای جهادی عنوان کرد: با شیوع کرونا دانشجویان به صورت مستمر فعالیت‌های خود را در جهت پیشگیری و کمک‌رسانی به مردم استان آغاز کردند که در همین راستا بیش از ۳۰ اردوی جهادی برگزار شده است.

خادم‌وطن گفت: یکی از اهداف مهم معاونت فرهنگی ارتقا توانمندی‌های علمی و عملی دانشجویان با تقویت انجمن‌های علمی بوده که در این راستا ۴۶ کارگاه علمی برگزار شده است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های معاونت فرهنگی ورود جدی به مقوله تغییر نگرش و آموزش مهارت‌های کارآفرینی بوده که اموزش طراحی اپلیکیشن‌های موبایل، فتوشاپ، ایندیزاین نیز از جمله اقدامات تقویتی برای کارآفرینی دانشجویان است. معاونت فرهنگی از تمامی ابتکارات و فعالیت های کارآفرینی توسط دانشجویان حمایت می کند.

انتهای پیام
captcha