کمک پنج میلیارد تومانی به نیازمندان رامند در استان قزوین
کد خبر: 4009475
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

کمک پنج میلیارد تومانی به نیازمندان رامند در استان قزوین

رئیس کمیته امداد اداره رامند از توابع استان قزوین گفت: مردم نیکوکار رامند طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از چهار میلیارد و ۹۵۸ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان این منطقه کمک کردند.

کمیته امداد

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)، هادی ابراهیمی، رئیس کمیته امداد اداره رامند، در تشریح فعالیت‌های صورت گرفته طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیان کرد: کمک‌های مردمی اساس کار این نهاد است چراکه انفاق و نیکوکاری فرهنگ دینی و انسانی است.

وی ادامه داد: مردم نیکوکار رامند طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از چهار میلیارد و ۹۵۸ میلیون و ۶۴۳ هزار تومان به نیازمندان و محرومان این منطقه کمک کردند.

رئیس کمیته امداد اداره رامند اضافه کرد: ایم میزان کمک در سرفصل‌های مختلف که برای کمک به نیازمندان تعریف شده است، برای محرومان و نیازمندان هزینه شده است.

وی افزود: از چهار میلیارد و ۹۵۸ میلیون و ۶۴۳ هزار تومان کمک مردمی بیش از سه میلیارد و ۳۷۰ میلیون و ۹۶۵ هزار تومان توسط ۶ مرکز نیکوکاری منطقه جمع آوری و برای محرومان صرف شده است.

ابراهیمی عنوان کرد: همچنین ۷۵۱ نفر از مردم نیکوکار رامند با مشارکت در طرح اکرام ایتام و اکرام محسنین بیش از ۳۱۰ میلیون و ۵۴۹ هزار تومان به ۱۵۹ نفر فرزند محسنین و ۳۸ یتیم اهدا کردند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دو هزار و ۷۵۹ صندوق صدقه در خانه‌ها، اماکن عمومی و معابر رامند نصب است که طی این مدت بیش از ۹۱ میلیون و ۳۶۹ هزار تومان صدقه رامندی ها در این صندوق‌ها بوده است.

رئیس کمیته امداد اداره رامند گفت: کشاورزان و باغداران رامند نیز طی این مدت بیش از ۶۴۳ میلیون و ۱۹۶ هزار تومان زکات پرداخت کرده‌اند که در همین منطقه برای محرومان و طرح‌های عام المنفعه صرف شده است.

وی اظهارکرد: از چهار میلیارد و ۹۵۸ میلیون و ۶۴۳ هزار تومان کمک مردمی بیش از ۲ میلیارد و ۲۳۲ میلیون تومان در طرح اطعام و افطاری، بیش از یک میلیارد و ۱۲۶ میلیون تومان در طرح احسان حسینی و بیش از ۱۰ میلیون تومان برای امور فرهنگی اهدا شده است.

ابراهیمی یادآورشد: مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را به دفتر کمیته امداد اداره رامند و یا دفاتر مراکز نیکوکاری تحویل نمایند البته کد مهربانی رامند # ۰۲۸۱۴*۸۸۷۷* است که به صورت شبانه روزی آماده دریافت کمک‌های مردمی مردم نیکوکار است.

انتهای پیام
captcha