اعلام آمادگی همکاری حوزه‌های علمیه فارس با معلمان و تشکل‌های قرآنی
کد خبر: 4008941
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵

اعلام آمادگی همکاری حوزه‌های علمیه فارس با معلمان و تشکل‌های قرآنی

معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه فارس نسبت به همکاری با تشکل‌های قرآن و تأمین معلمان قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برای این تشکل‌ها اعلام آمادگی کرد.

لیلا بهرامی‌شاد، معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه بانوان فارسلیلا بهرامی‌شاد، معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه بانوان فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به ظرفیت‌های طلاب گفت: در نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان فارس مباحثی در خصوص پایگاه‌ها و تشکل‌های قرآنی استان مطرح شد.

وی افزود: با توجه به مباحث مطرح شده آمادگی همکاری خود با تشکل‌های قرآن و تأمین معلمان قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برای این تشکل‌ها اعلام کردیم.

بهرامی‌شاد با اشاره به محتوای آموزشی حوزه علمیه بانوان و تعلیم نیروهای کار آزموده در زمینه‌های تبلیغی به خصوص نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه گفت: ما این آمادگی داریم که با تشکل‌های قرآنی همکاری کنیم و معلمین مورد نیاز به اقصی نقاط استان اعزام کنیم.

زهرا کسرائی، رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان استان فارس نیز گفت: با توجه به اینکه مباحث نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه به جهت کمبود معلمان توانمند مغفول مانده این همکاری و هم‌افزایی می‌تواند موثر واقع شود.

یادآور می‌شود، در نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی فارس مصوب شد بانک اطلاعات معلمان نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه از سوی بهرامی‌شاد تهیه و در اختیار کمیته تشکل‌های مردمی قرار داده شود تا اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha