نیکوکاران اردبیلی 110 میلیارد ریال به نیازمندان کمک‌رسانی کردند
کد خبر: 4008622
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

نیکوکاران اردبیلی 110 میلیارد ریال به نیازمندان کمک‌رسانی کردند

مدیرکل اداره کمیته امداد استان اردبیل، گفت: در قالب اجرای طرح اطعام و احسان حسینی، نیکوکاران اردبیلی 110 میلیارد ریال به نیازمندان کمک‌رسانی کرده‌اند.

اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در اردبیل حسینی دشتی مدیرکل کمیته امداد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل اداره کمیته امداد استان اردبیل، ششم آبان‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: در قالب اجرای طرح اطعام و احسان حسینی، نیکوکاران اردبیلی 110 میلیارد ریال به نیازمندان کمک‌رسانی کرده‌اند.

وی بیان کرد: تامین غذای گرم، سبدکالا و تهیه بسته‌های بهداشتی برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌پذیر جزو اولویت‌های اساسی بوده که خوشبختانه با استقبال خوب مردم نیز روبه‌رو شدیم.

دشتی افزود:کمک‌های مردمی به این طرح نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته رشد ۱۳۶ درصدی داشته و عزاداران به دلیل شیوع کرونا و پیشگیری از آن، نذورات و کمک‌های خود را در اختیار کمیته امداد و مراکز نیکوکاری قرار دادند تا به دست محرومان و فقرا برسد.

وی اظهار کرد: 160 هزار و 500 پرس غذای گرم در بین محرومان جامعه توزیع شده که هزینه آن از 4 میلیارد و 500 میلیون تومان بیشتر بوده و به همین منظور 27 هزار و 750 سبد کالا در این راستا تهیه شده است.

مدیرکل اداره کمیته امداد استان اردبیل، بیان کرد: 18 هزار بسته بهداشتی در بین نیازمندان توزیع شده و 70 میلیون تومان اعتبار برای تأمین اقلام مورد نیاز مددجویان با هدف پیشگیری از کرونا هزینه شده است.

دشتی تصریح کرد: مراکز نیکوکاری در طول ماه محرم و صفر نقش بسزایی در تامین نیازهای اساسی فقرا و نیازمندان ایفا کرده‌اند که با هم‌افزایی‌های صورت گرفته توانستیم بخش مهمی از مشکلات محرومان را برطرف کنیم.

انتهای پیام
captcha