خانواده‌های شهدا صاحبان حق در جامعه هستند
کد خبر: 4007805
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

خانواده‌های شهدا صاحبان حق در جامعه هستند

مدیرکل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، گفت: خانواده‌های شهدا صاحبان حق در جامعه هستند و خداوند به آن‌ها منزلت و جایگاهی داده که همه به آن غبطه می‌خورند.

رضازاده// خانواده‌های شهدا صاحبان حق در جامعه هستندبه گزارش ایکنا از اردبیل، یاسر شاهی، مدیرکل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل،  سوم آبان‌ماه، در دیدار با خانواده شهید «لطف‌اله اسدی دیز» از شهدای اهل سنت و خانواده شهید «علی رجبی» از شهرستان خلخال، اظهار کرد: خانواده‌های شهدا صاحبان حق در جامعه هستند و خداوند به آن‌ها منزلت و جایگاهی داده که همه به آن غبطه می‌خورند.

وی بیان کرد: والدین معظم شهدای والامقام، ولی نعمتان جامعه هستند که دیدار با آن‌ها را مایه خیر و برکت می‌دانیم و هر فرد در هر مقام و مسئولیتی که باشد در برابر مقام والای شهیدان و خانواده‌های آن‌ها سر تعظیم فرود می‌آورند.

 مدیرکل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ادامه داد: شهدای والامقام، مجوز شفاعت دارند که این شفاعت در وهله نخست، نصیب والدین آن‌ها می‌شود و شهدای ما پرورش یافته دامن مادرانی هستند که باعفت و باایمانی بودند که برای رسیدن به سعادت اخروی و دنیوی محتاج دعاهای آن‌ها هستیم.

شاهی تصریح کرد: شهدا انسان‌های وارسته‌ای بود‌ه‌اند که تنها لباس شهادت برای آنان مناسب بود که تمامی داشته‌هایمان را مدیون تلاش‌های شهدای والامقام کشورمان هستیم.

وی اظهار کرد: هفته وحدت فرصت مناسبی بوده تا بتوانیم دیدار با خانواده‌های معظم شهدای اهل سنت نیز داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha