شهدای مدافع حرم اهل سنت وحدت را به بهترین شکل معنا کردند
کد خبر: 4007151
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
امام‌جمعه بندرگز:

شهدای مدافع حرم اهل سنت وحدت را به بهترین شکل معنا کردند

امام‌جمعه شهرستان بندرگز گفت: شهدای مدافع حرم اهل سنت وحدت را به بهترین شکل معنا کردند، کسانی که وقتی حرف اسلام و دین به میدان آمد بدون لحظه‌ای درنگ لبیک به امام جامعه گفتند.

شهدای مدافع حرم اهل سنت وحدت را به بهترین شکل معنا کردندبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام  سیدابوالفضل حسینی، امام‌جمعه شهرستان بندرگز، 30 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به ویژگی‌های پیامبر(ص)، گفت: از ویژگی‌های بارز رسول اکرم(ص) این است که ایشان دارای ویژگی‌های ممتاز و برجسته‌ای هستند و از ذات ربوبی به عنوان اشرف مخلوقات عالم و آخرین نبی و حجت خدا تعيين و انتخاب شدند.

وی افزود: آن حضرت با رفتاری نرم‌خو و مهربان توانست در شبه جزیره عربستان، انسان‌های جاهل و مشرک را هدایت کند و این ویژگی برجسته پیامبر اسلام(ص) باعث جذب روزافزون افراد به ایشان بود.

امام‌جمعه بندرگز گفت: امروز دو اراده در منطقه مشغول کار است اراده وحدت و اراده تفرقه اگر وحدت و تمرکز بر مشترکات ادامه پیدا کند مسلمانان از وضع کنونی خارج می‌شوند و عزت پیدا می‌کند.

حسینی تصریح کرد:  شهدای مدافع حرم اهل سنت وحدت را به بهترین شکل معنا کردند؛ کسانی که وقتی حرف اسلام و دین به میدان آمد بدون لحظه‌ای درنگ لبیک به امام جامعه گفتند.

امام‌جمعه بندرگز بیان کرد: رزمایش برای جنگ نیست، راهبردی برای ایجاد صلح پایدار است. غرش هواپیماهای ارتش جمهوری اسلامی ایران بر فراز ایران اسلامی در هر رزمایش موجب توهم‌زدایی از دشمنان اسلام می‌شود.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی و قوای مسلح ما هوشیار و بیدارند و به کوچکترین تحرکات دشمنان از طریق هر کشوری که باشد جواب به‌جا، کوبنده و همه جانبه‌ای خواهد داد.

انتهای پیام
captcha