اجلاس استانی نماز در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4006572
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶

اجلاس استانی نماز در اردبیل برگزار می‌شود

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، گفت: اجلاس استانی و شهرستانی همه ساله در اردبیل برگزار و امسال نیز بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز برپا خواهد شد.

رضازاده// اجلاس استانی نماز در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، الله‌شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، 28 مهرماه، در گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز شهرستان‌های استان اردبیل،‌ اظهار کرد: استفاده از ظرفیت شبکه فضای مجازی به خصوص شبکه شاد برای آموزش و پرورش استان اردبیل با محوریت ترویج فرهنگ نماز اولویتی اساسی و ضروری است.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های اساسی که در دستور کار قرار گرفته رفع موانع و مشکلات اقامه نماز مدارس است، که به همین منظور مسابقات کتابخوانی نماز و جشنواره‌ها نیز در سطح استان برای اقشار مختلف استان نیز برگزار می‌گردد.

عبدی تصریح کرد: اجلاس استانی و شهرستانی همه ساله در استان اردبیل برگزار و امسال نیز بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز برپا خواهد شد.

وی اظهار کرد: نیاز است تا با شناسایی و معرفی خیرین با هماهنگی مجمع خیرین مسجدساز استان نسبت به نهضت مسجدسازی نیز اقدام شود تا مساجد نیمه‌تمام و متقاضی کمک مالی شناسائی شود و در اسرع وقت از ستاد اقامه نماز کشور برای مساعدت و کمک مالی درخواست گردد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، بیان کرد: از ظرفیت کارشناسان فرهنگی آموزشی و نیز دستگاه‌های مربوطه در این امر مهم استفاده می‌شود تا بتوانیم با رفع مشکلات موجود به اهداف خود دست یابیم.

انتهای پیام
captcha