تجلیل از منتخبین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در اردبیل
کد خبر: 4000101
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹

تجلیل از منتخبین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در اردبیل

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، گفت: منتخبین مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان اردبیل، تجلیل می‌شوند.

رضازاده// تجلیل از منتخبین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید غلامحسن خلیلی‌موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، سوم مهرماه، در جلسه‌ هماهنگی برگزاری مراسم تجلیل از منتخبین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان اردبیل، اظهار کرد: برنامه تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات، توسط مسئولین نواحی و مناطق مختلف اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: از کلیه همکاران درخواست داریم تا ضمن رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، این برنامه فاخر و ارزنده با تلاش مضاعف همه عناصر در شأن دانش‌آموزان منتخب انجام شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل ضمن ارائه گزارش مبسوطی از اقدامات انجام یافته، عنوان کرد: این دوره از مسابقات همچون سال‌های گذشته در ۱۴ رشته قرائت قرآن کریم، ترتیل، حفظ، حفظ ویژه، تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، اذان، انشای نماز و مداحی، در فضای مجازی برگزار شد.

خلیلی‌موسوی ادامه داد: از بین ۷۰۰۰۰ نفر شرکت‌کننده در مرحله آموزشگاهی و ۱۰۰۰۰ نفر منتخب مرحله منطقه‌ای به تعداد ۱۶۰۰ نفر در مرحله استانی شرکت کردند که از بین این نفرات، تعداد ۳۳۶ نفر منتخب استانی(اول، دوم و سوم) شدند که از این نفرات نیز با اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی ارزش ریالی هدایای اهدایی به دانش‌آموزان منتخب استان را حدود 610 میلیون ریال توصیف کرد.

خلیلی‌موسوی افزود: از بین دانش‌آموزان شرکت کننده در مرحله نهایی مسابقات در مرحله کشوری به تعداد ۱۲ نفر از دانش‌آموزان استان حائز رتبه‌های اول تا پنجم شدند که طی مراسمی توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، از آن‌ها، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha