راه‌یابی ۷ کردستانی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4006271
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

راه‌یابی ۷ کردستانی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان از راه‌یابی ۷ نفر از برگزیدگان مرحله استانی به مرحله نیمه‌نهایی چهل‌و‌چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

خلیل همتی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: امسال در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ۹۰۰ نفر از فعالان قرآنی استان کردستان ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 116 نفر به مرحله استانی چهل‌و‌چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافتند، افزود: از این تعداد 41 نفر بانو و 75 نفر آقا بودند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف کردستان از راه‌یابی هفت نفر از برگزیدگان مرحله استانی به مرحله نیمه نهایی چهل‌و‌چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد و بیان کرد: از تعداد نفرات برگزیده دو نفر بانو و پنج نفر آقا بودند.

وی ادامه داد: سیده‌زهرا موسوی در رشته حفظ 20 جزء، سمیه سلیمی در بخش ترتیل، فؤاد مولودی و محمود مردوخیان هر دو در رشته قرائت ترتیل، مهدی قاسم‌پور در رشته قرائت تحقیق، جلال مرادی در رشته حفظ 20 جزء و محمد مجیدنژاد در رشته اذان در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن شرکت کردند.

همتی افزود: با توجه به شرایط کرونایی و عدم برگزار حضوری مرحله نیمه‌نهایی مسابقات صدای شرکت‌کنندگان روز گذشته، 26 مهرماه ضبط شده و برای داوری به تهران ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه داوری مرحله نیمه‌نهایی چهل‌‍و‌چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیمه دوم آبان‌ماه انجام خواهد شد، یادآور شد: نفرات برگزیده در مرحله نیمه‌نهایی نیز به مرحله نهایی این دوره از مسابقات که اواخر آذرماه برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha