منتخبان استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» به مرحله کشوری اعزام شدند
کد خبر: 4006068
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

منتخبان استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» به مرحله کشوری اعزام شدند

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، گفت: منتخبان مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» برای حضور در مرحله کشوری این مسابقات عازم مشهد مقدس شدند.

رضازاده// منتخبان استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» به مرحله کشوری اعزام شدندبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، 26 مهرماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: منتخبان مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» برای حضور در مرحله کشوری این مسابقات، عازم مشهد مقدس شدند.

وی بیان کرد: 3 نفر در رشته‌های قرائت، ترتیل و اذان به این دوره از مسابقات اعزام شده‌اند.

سقاء افزود: چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» از 27 تا 29 مهر ماه با حضور بیش از 80 نفر از فعالان کانون‌های مساجد، در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، ادامه داد: هادی غفارزاده از کانون شهدای اندبیل مسجد عباسیه شهرستان خلخال در رشته قرائت، محمدرضا احدزاده از کانون نیایش مسجد امام رضا(ع) شهرستان اردبیل در رشته ترتیل و امیرمحمد وجدان از کانون صالح مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان بیله‌سوار در رشته اذان به این مسابقات راهی شدند.

سقاء تصریح کرد: این مسابقات قرآنی به دلیل کیفیت و کمیت همیشه مورد استقبال فعالان کانون‌های مساجد قرار می‌گیرد و یک رقابت خوب معنوی در بین آنها ایجاد می‌کند و مرحله استانی این دوره به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی و با حضور فعال اعضای کانون‌های فعال، برگزار شد.

انتهای پیام
captcha