آغاز ثبت‌نام دانشجویان نخبه اردبیلی در طرح شهید احمدی روشن
کد خبر: 4005924
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴

آغاز ثبت‌نام دانشجویان نخبه اردبیلی در طرح شهید احمدی روشن

ثبت‌نام دانشجویان نخبه در دوره ششم طرح شهید احمدی روشن بنیاد نخبگان از روز ۲۴ مهرماه آغاز و تا روز ۴ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

آغاز ثبت‌نام دانشجویان نخبه اردبیلی در طرح شهید احمدی روشنبه گزارش ایکنا از اردبیل، ثبت‌نام دانشجویان نخبه در دوره ششم طرح شهید احمدی روشن بنیاد نخبگان از روز ۲۴ مهرماه آغاز و تا روز ۴ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

دانشجویان مقطع کارشناسی با معدل ۱۷ به بالا، مقاطع تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) با معدل ۱۸ به بالا و دانشجویان برگزیده آیین‌نامه پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

دریافت امتیاز در فعالیت‌های نخبگانی، دریافت کمک‌هزینه دستیاری، کارکردن زیر نظر اساتید خبره و باتجربه، استفاده از دانش در حل مسائل جامعه، تجربه فعالیت بین‌رشته‌ای در هسته‌های نخبگانی و همکاری با دانشجویان مستعد از رشته‌ها و دانشگاه‌های مختلف از مهم‌ترین اهداف و مزایای این طرح است.

همکاری در مراحل اجرای پروژه‌های برآمده از مسائل واقعی مبتلا به در صنایع و جامعه، کسب مهارت‌های اجتماعی، افزایش خودباوری، مسئولیت‌پذیری و تحرک اجتماعی، ایجاد انگیزه برای ادامۀ کار، شروع کار‌های مشابه یا راه‌اندازی و رونق بخشیدن به کسب‌وکاری مفید و همچنین افزایش اعتماد دستگاه‌های اجرایی، مراکز علمی و بخش خصوصی به برگزیدگان از دیگر اهداف این طرح می‌باشد.

علاقه‎مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این دوره از طرح شهید احمدی روشن و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی Ardabil.bmn.ir بنیاد نخبگان استان اردبیل مراجعه کنند.

تهیه و تنظیم: ابراهیم عزیززاده

انتهای پیام
captcha