انتظار ظهور قائم(عج) از وظایف مهم هر مسلمان است
کد خبر: 4005376
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

انتظار ظهور قائم(عج) از وظایف مهم هر مسلمان است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، گفت: انتظار ظهور قائم(عج) یکی از وظایف مهم هر مسلمان است که تعالیم اسلامی به آن تأکید ویژه دارد.

رضازاده// انتظار ظهور قائم(عج) از وظایف مهم هر مسلمان استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم جعفرزاده، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، 24 مهرماه، ضمن تبریک فرارسیدن آغاز امامت ولی‌عصر(عج) در اردبیل، اظهار کرد: انتظار ظهور قائم(عج) یکی از وظایف مهم هر مسلمان است که تعالیم اسلامی به آن تأکید ویژه دارد.

وی بیان کرد: همواره مسلمانان برای رسیدن به آرمان واقعی و فرج امام عصر(عج) در تلاشند تا با پیروی از فرامین معصومین(ع) و با درک درست از بازگشت عدالت راستین، در رفع مشکلات و مبارزه با استکبار موفق عمل کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، بیان کرد: ولایت امام زمان(عج) به عنوان سرپرستی و حاکمیت آن امام بزرگوار بر افراد جامعه است و این ولایت، رکن دین و راهنمای انسان مسلمان در همه ابعاد دین است.

جعفرزاده تصریح کرد: زمره منتظران امام عصر(عج) به عنوان کسانی ثبت خواهد شد که هنگام حضور او را یاری می‌کنند و در هیچ دوره‌ای پیوند امام با مردم گسسته نشده است.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون در حدود یک هزار و 200 سال از دوران غیبت کبری می‌گذرد که با ظهور امام زمان(عج) بی‌شک ریشه تمامی پلیدی‌ها و زشتی‌ها از جامعه اسلامی کنده خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، بیان کرد: در دوران غیبت، مقام معظم رهبری به عنوان فردی آگاه به مسائل سیاسی، دوراندیش، بصیر و فقیهی وارسته در رأس جامعه اسلامی قرار گرفته که اطاعت از ایشان زمینه استحکام حکومت اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha