مرد اعدامی در مشگین‌شهر از دار مرگ رهایی یافت
کد خبر: 4004853
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶

مرد اعدامی در مشگین‌شهر از دار مرگ رهایی یافت

رئیس شورای حل اختلاف استان اردبیل، گفت: با تلاش هیئت جهادی بخشایش، پرونده قتلی که فرد ضارب در نتیجه هیجان‌های منفی و خشم شدید مرتکب قتل مرد 55 ساله شده بود، پس از تحمل 11 سال حبس با جلب رضایت اولیای دم به آغوش خانواده خود برگشت.

رضازاده// مرد اعدامی در مشگین‌شهر از دار مرگ رهایی یافتبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین علوی، رئیس شورای حل اختلاف استان اردبیل، 22 مهرماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: با تلاش هیئت جهادی بخشایش و شوراهای حل اختلاف استان، حوزه قضایی جعفرآباد و مسئولین زندان مشگین‌شهر در پرونده قتلی که فرد ضارب در نتیجه هیجان‌های منفی و خشم شدید مرتکب قتل مرد 55 ساله شده بود پس از تحمل 11 سال حبس در زندان مشگین شهر با جلب رضایت اولیای دم به آغوش خانواده خود برگشت.

وی از افزایش میزان صلح و سازش در پرونده‌های قضایی استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد‌: امسال به همت کار گروه جهادی بخشش و گذشت که با همراهی و مشارکت ویژه از سوی ریش‌ سفیدان و بزرگان در مناطق مختلف استان رو به رو شده‌ایم شاهد افزایش میزان صلح و سازش در پرونده‌های قضایی استان اردبیل هستیم.

رئیس شورای حل اختلاف استان اردبیل، ترویج فرهنگ صلح و سازش در منطقه را ضروری دانست و بیان کرد‌: با توجه به ضرورت ترویج فرهنگ صلح و سازش در منطقه در این راستا باید از ظرفیت افراد معتمد و ریش سفیدان در قالب کارگروه جهادی بخشش استفاده شود.

وی با تاکید بر حل مشکلات پرونده‌های قضایی استان اردبیل اظهار کرد: امید است با استفاده از ظرفیت کارگروه‌های بخشش و ریش‌سفیدان شاهد افزایش افزایش بخشش و رضایت در پرونده‌های قتل که به صورت هیجانی و ناشی از عصبانیت آنی اتفاق می‌افتد باشیم.

انتهای پیام
captcha