وضعیت استان اردبیل در شناخت استعداد طلبه‌ها مطلوب است
کد خبر: 4004344
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱

وضعیت استان اردبیل در شناخت استعداد طلبه‌ها مطلوب است

نماینده ورزش طلاب حوزه‌های علمیه کشور، گفت: وضعیت استان اردبیل در ارتباط با شناخت از استعداد طلبه‌های استان بالا بوده و نیاز است فعالیت گسترده‌ای در توجه به رشته‌های مختلف ورزشی صورت گیرد.

رضازاده// ظرفیت استان اردبیل در ارتباط با شناخت طلبه‌ها بسیار مطلوب استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی پناهی، نماینده ورزش طلاب حوزه‌های علمیه کشور ، 20 مهرماه، در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، اظهار کرد: فعالیت یازده هزار طلبه ورزشکار در کشور در رشته‌های مختلف ورزشی محقق شده که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت استان اردبیل در ارتباط با شناخت از استعداد طلبه‌های استان بالاست، بیان کرد: نیاز است فعالیت‌های ورزشی گسترده‌ای در رشته‌های مختلف ورزشی مورد توجه واقع شود تا بتوانیم با همکاری ورزش و جوانان این قشر از ورزشکاران محقق شود.

نماینده ورزش طلاب حوزه‌های علمیه کشور، گفت: نیاز است برای طلاب، ورزش هدفمند تعریف کرده و ساماندهی رشته‌های ورزشی برای‌ آن‌ها فراهم کنیم.

وی افزود: در حال حاضر 10 رشته ورزشی برای طلاب ساماندهی شده و برای هر رشته ورزشی مسئولی را انتخاب کرده‌ایم که این مسئله بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

پناهی تصریح کرد: به دنبال اجرایی کردن این سند هستیم تا بتوانیم فعالیت‌های ورزشی طلاب را از طریق استان‌ها مورد پیگیری و بررسی قرار دهیم و زمینه گسترش و توسعه ورزش در بین طلاب مورد توجه واقع شود که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

در ادامه سجاد انوشیروانی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: موضوع گسترش و توسعه ورزش در بین طلاب مورد توجه واقع شده که استفاده از ظرفیت طلاب در برنامه‌های فرهنگی و ورزشی مورد توجه است.

وی افزود: در بخش ورزش همگانی هم با توجه به ظرفیتی که حوزه‌های علمیه استان دارد، می‌توانیم در بخش‌های مختلف اعم از برگزاری همایش‌های پیاده روی با خانواده، گلگشت، طبیعت‌گردی و کوه‌روی بخوبی از این ظرفیت بهره‌گیری کرده و علاوه بر آموزه‌های دینی و فرهنگی و آئینی و مذهبی و به خصوص در بعد روانشناسی ورزشی فرهنگی کمک بسزایی به این مسئله داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha